خبرگزاری کار ایران

وقوع چندین زمین‌لرزه در بوشهر/ آماده‌باش دستگاه‌های امدادی

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۲۰۱

همزمان با وقوع زمین لرزه‌های مختلف در استان بوشهر ، تیم‌های امدادی هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادی این استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

به  گزارش ایلنا، زلزله‌های پیاپی بخش های مختلف استان بوشهر را از روز گذشته تاکنون به لرزه به درآورد.  این زمین لرزه‌ها که تا ساعت 6 و 13 دقیقه صبح امروز ادامه داشتند هرچند خسارت نداشتند اما باعث شدند که برخی از مردم بخش‌های سعدآباد، آب پخش و شبانکاره در شهرستان دشتستان و بندرریگ و اطراف آن در شهرستان گناوه دیشب را در حیاط خانه‌هایشان صبح کنند.

قاسم قائدی مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: در این مدت 23 مورد زلزله در این مناطق ثبت شد که بزرگ ترین آنها به بزرگی چهار و 2 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) هشت دقیقه بامداد امروز آب پخش را در شهرستان دشتستان تکان داد.

قائدی با اشاره به این که بیشترین زلزله‌ها در روستاهای بخش شبانکاره از جمله لایپه، خیارزار و خلیفه حس شد، افزود: با توجه به این که این زلزله‌ها بزرگی زیادی نداشتند و در عمق زمین رخ دادند خسارتی به دنبال نداشته است.

وی با اشاره به آماده باش بودن دستگاه‌های امداد رسان، ادامه داد: پس از وقوع نخستین زلزله شورای هماهنگی مدیریت بحران در شهرستان‌های دشتستان و گناوه تشکیل شد و ساعت 12 دیشب نیز جلسه مدیریت بحران استان با حضور اعضا تشکیل شد و همه دستگاه‌های امدادی در آماده باش کامل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز