خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

بدهی‌های بالای یک میلیون تومان خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی تقسیط می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۲۰۴

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: در هفته ناجا؛ بدهی آن دسته از موتور سیکلت‌ها و خودروهایی که تخلفات بالغ بر یک میلیون تومان دارند، تقسیط می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رحیمی در حاشیه نود و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق شد بنا بر دعوت ریاست شورای شهر تهران دقایقی را در شورا حضور یابیم و گزارشی از کار پلیس ارائه دهیم. اعتقاد ما این است که باید یک همدلی و هم‌افزایی میان نیروی انتظامی، شورای شهر و شهرداری تهران وجود داشته باشد تا کار در ابعاد مختلف پیش رود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: امروز با کمک‌ نیروی انتظامی روزانه ده‌ها مورد از کارهای شهرداری با حضور پلیس انجام می‌شود و در این بخش وحدت و همدلی خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در هفته ناجا گفت: در این هفته در بخش‌های مختلف خدمات ارائه می‌کنیم. بخش اول خدمات ما در ستادهای ترخیص است. درخصوص بدهی تعداد زیادی خودرو و موتور سیکلت که تخلفات آنها بالغ بر یک میلیون تومان است و توان پرداخت ندارند، در این هفته تقسیط انجام می‌شود. به این منظور تیم‌های ویژه‌ای متشکل از یک قاضی و یک افسر پلیس در ستاد ترخیص خلیج قارس مستقر شده‌اند و از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر آماده خدمت‌رسانی هستند. در این دو روز تعداد زیادی از مردم مراجعه داشته‌اند و بدهی‌های آنها تقسیط شده است.

وی افزود: به این صورت این افراد می‌توانند همزمان با کار روی موتور یا خودروی خود؛ نسبت به پرداخت بدهی‌ها اقدام کنند.

سردار رحیمی ادامه داد: واحدهای سوءپیشینه نیز در هفته ناجا از ۸ صبح تا ۵ عصر آماده ارائه گواهی سوء پیشینه هستند. همچنین واحد گواهی‌نامه و اتباع خارجی ما در خیابان مطهری نیز آماده تعویض گذرنامه و ارائه مجوزهای اربعین هستند. ضمن اینکه ۱۱ مرکز مشاوره در کلانتری‌ها آماده ارائه مشاوره رایگان به مردم در بخش‌های خانوادگی، قضایی و انتظامی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز