خبرگزاری کار ایران

رسولی در تذکری خواستار شد؛

جمع‌آوری و انتقال خودروهای اسقاطی رها شده به پارکینگ‌های عمومی

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۳۰

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خواستار جمع‌آوری و انتقال خودروهای اسقاطی رها شده به پارکینگ‌های عمومی شد و از شهروندان خواست با مشارکت موثر خویش و اعلام موارد مشاهده شده در محله خود به سامانه ١٣٧ و ١٨٨٨ شهرداری، حوزه مدیریت شهری پایتخت را در ارتقای شاخص زیست‌پذیری شهر یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن رسولی در تذکر پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران به شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد: گزارشات دریافتی از برخی شهروندان و بازدیدهای شخصی اینجانب از سطح شهر حاکیست؛ تعداد قابل توجهی از خودروهای فرسوده در حاشیه خیابان‌های اصلی و فرعی مناطق و نواحی شهر به صورت رها شده پارک شده‌اند.

وی ادامه داد: این اتومبیل‌ها که از عمری بالای ٥٠ سال برخوردارند، با چهره‌ای خاک خورده و فوق‌العاده کثیف علاوه بر اشغال بخش قابل توجهی از سطوح شهری باعث ایجاد ترافیک و بی نظمی عبور و مرور شهری شده و همچنین موجب نازیبایی چهره عمومی محلات را فراهم کرده و روان فردی و اجتماعی مردم را آزار می دهند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: بر این اساس و وفق تبصره یک، بند دو ماده ٥٥قانون شهرداری (سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آنها و میدان‌ها و پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن مذکور فوق به وسیله ماموران خود راسا اقدام کند.) از شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری تهران خواهان تدوین برنامه‌ای متناوب از حیث زمانی برای جمع آوری و انتقال این نوع خودروها به پارکینگ‌های عمومی و تعیین تکلیف نهایی موضوع با جلب همکاری پلیس راهور ناجا و مسولان قضایی هستم.

رسولی تاکید کرد: متعاقبا پس از دریافت عملکرد مراجع مذکور گزارش کار را به محضر موکلین تقدیم خواهم کرد. از عموم شهروندان استدعا می‌کنم با مشارکت موثر خویش و اعلام موارد مشاهده شده در محله خود به سامانه ١٣٧ و ١٨٨٨ شهرداری ، حوزه مدیریت شهری پایتخت را در ارتقاء شاخص زیست پذیری شهر یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز