خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه حراست مرکزی وزارت دادگستری در خصوص نامه‌های الکترونیکی جعلی

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۲۳

حراست مرکزی وزارت دادگستری در خصوص نامه های الکترونیکی جعلی اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه حراست مرکزی وزارت دادگستری بشرح زیر است:

پیرو اطلاعیه های قبلی به اطلاع هموطنان محترم می رساند، عده ای افراد سودجو با جعل عنوان وزارت دادگستری و آدرس پست الکترونیکی مربوطه اقدام به ارسال نامه های الکترونیکی آلوده با عناوینی مانند "سامانه رسیدگی به شکایات، دادگاه های عمومی و انقلاب اسلامی، پایگاه اطلاعاتی وزارت دادگستری و ..." برای برخی از اقشار جامعه نموده و طی آن خواننده را ترغیب به باز نمودن پیوست های نامه می نمایند.

با بررسی های به عمل آمده و همکاری دستگاه های نظارتی مشخص گردید، پیوست های مذکور آلوده به بد افزار جاسوسی بوده و امکان سرقت اطلاعات و سوء استفاده از آنها وجود دارد.

لذا از کلیه هموطنان گرامی درخواست می شود ضمن توجه به الزامات و توصیه های امنیتی و حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی، از باز کردن هر نوع نامه الکترونیکی ناشناس و مشکوک و یا باز نمودن پیوست آنها و لینکهای نا مطمئن جداً خودداری نمایند.

ضمناً شماره تماس حراست مرکزی وزارت دادگستری ۵۱-۸۸۹۲۶۴۵۰ آماده اطلاع رسانی و کمک به شما هموطنان عزیز خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز