خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد مطرح کرد:

ضرورت مشارکت همه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در پیشگیری از فساد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۰۱۵

سرپرست مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد، خواستار مشارکت دستگاه‌های حاکمیتی، نهادهای مدنی، شهروندان و بخش خصوصی در مبارزه با فساد شد.

به گزارش ایلنا، موسی خدمتگزار خوشدل در نشست «کارگروه تدوین برنامهٔ فرهنگی ضدفساد» با اشاره به ضرورت مشارکت همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دخیل در پیشگیری از فساد، بر اهمیت فرهنگ‌‌‌سازی مبارزه با فساد و جلب مشارکت گروه‌های مختلف شهروندان به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و سمن‌ها تاکید کرد.

وی با تشکر از مشارکت فعال دستگاه‌های عضو کارگروه، هم‌‌‌افزایی، یکپارچه‌سازی و بهینه‌‌‌سازی برنامه‌های ضدفساد ذیل «کارگروه تدوین برنامهٔ فرهنگی ضدفساد» مطابق با مادهٔ ۱۳ «قانون کنوانسیون مبارزه با فساد» تحت عنوان مشارکت همه ارکان جامعه را یک ضرورت اساسی قلمداد کرد.

لازم به ذکر است «کارگروه تدوین برنامهٔ فرهنگی ضدفساد» با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، سازمان صداوسیما، وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، بهداشت، علوم، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، شورای عالی استان‌ها، شهرداری تهران، سازمان پژوهش و برنامه‌‌‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، بخش خصوصی و نهاد غیردولتی ضدفساد با راهبری مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد در وزارت دادگستری تشکیل می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز