خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار و معاون وزیر راه؛

نشست بررسی روند پیشرفت ادامه آزادراه همت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۱۲۵

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح ادامه آزادراه همت در البرز برای روانسازی ترافیک ملی، گفت: تدابیر لازم برای سرعت بخشی روند تکمیل ادامه پروژه آزادراه همت در البرز طی جلسات و نشست های استانی و ملی اتخاذ می شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه بررسی روند پیشرفت آزادراه همت در البرز که با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، با تاکید بر اهمیت تسریع در بهره برداری از این پروژه ملی، افزود: راه های البرز بار سنگینی از ترافیک ملی را بر دوش دارند از این رو به ثمر رسیدن پروژه هایی همچون آزادراه راه های همت و تهران-شمال تاثیر بسزایی در روانسازی ترددها دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای مسئولیتم در البرز با توجه به اینکه زیرساخت های راه های استان تناسبی با میزان ترددهای موجود ندارد، نسبت به پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام این حوزه با جدیت وارد میدان شدیم.

نجفی با بیان اینکه ادامه آزادراه همت در البرز با موانع بسیاری همراه بود، گفت: با ایجاد فضای انسجام و تعامل بین دستگاه های استانی و مسئولان ملی موانع بزرگ، یکی پس از دیگری از سر راه برداشته شد.

وی افزود: در گذشته به دلایل بسیاری در روند پیشرفت پروژه وقفه ایجاد شده بود و پیمانکار و مفاد قرارداد را نیز با مشکل مواجه کرد و این امر اکنون نیز مسبب چالش هایی در این راه شده است. 

استاندار البرز اضافه کرد: در شرایطی که پروژه راهسازی نزدیک مناطق مسکونی، پادگان، دکل های برق فشار قوی و موانعی از این دست دنبال شود، به طور قطع مسیر با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد که علیرغم مشکلات موجود، این روند با تعامل و هم افزایی تسهیل شد.

وی با اشاره به بازدیدها و نظارت های مستمر بر روند تکمیل پروژه آزادراه همت، گفت: طی جلساتی که با مسئولان ملی و نشست های هماهنگی در سطوح استانی برگزار شد، اکنون پروژه آزادراه همت با سرعت در حال پیشرفت است و طی یک سال اخیر موانع بزرگی برطرف شده است.

نجفی به ارائه گزارش مشاور طرح در این نشست اشاره کرد و افزود: بر این اساس مقرر شد چالش های موجود سر راه پیمانکار پروژه مورد بررسی قرار گرفته و راهکار اساسی بر گره گشایی از تنگناها اتخاذ شود تا ادامه کار با مشکل مواجه نشود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه باید طبق زمانبندی اعلام شده به بهره برداری برسد از این رو با پیگیری، همراهی، هم افزایی و هم پوشانی تمامی دستگاه ها این امر به جد دنبال می شود و پروژه تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است.

در این نشست، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و همچنین معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور با بررسی گزارش پیمانکار و اشراف بر روند پیشرفت پروژه طی جلسات مشترک با حضور استاندار البرز، اتخاذ تدابیر لازم را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز