خبرگزاری کار ایران

لارگانی به ایلنا خبر داد؛

گزارش شریعتمداری از انبارهای کشف شده کالا در کمیسیون اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۹۵

یک عضو کمیسیون اقتصاد درباره جلسه امروز این کمیسیون گفت: وزیر صمت در این جلسه گزارشاتی درخصوص انبارهای کشف شده احتکار کالا ارائه داد.

حجت الاسلام ناصرموسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصادی درباره بررسی بازار ارز و کالاهای اساسی با حضور مقامات و مسئولان کشور گفت: جلسه امروز با حضور وزیر صمت،‌ معاونان ایشان و دو تن از معاونین بانک مرکزی برگزار شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بحث وزارت صعنت طولانی بود و آقای همتی نتوانسته بود تشریف بیاورد بررسی مباحث بانک مرکزی به زمان دیگری موکول شد. 

لارگانی ادامه داد: وزیر صنعت گزارش کاملی در خصوص واردات، صادرات، توزیع و تولید کالا داد؛ معاونان ایشان و روسای سه‌گانه اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف هم به نوبه خود گزارشاتی دادند. نمایندگان کمیسیون هم به نوبه خود نظراتی را پیرامون مسائل روز، تورم افسار گسیخته و سنگینی که در جامعه وجود دارد، بیان کردند. 

این عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: آقای پورابراهیمی در آخر مسائلی را جمع کردند که بر طبق آن وزارت صمت گزارشی را درباره انبارهای کشف در که آن کالا احتکار شده را ارائه دهند که چه مقدار کالا در این انبارها وجود داشته و ارزش آن‌ها چقدر بوده است؟ قرار است با این کالاها چه کنند؟ آیا آن‌ها توزیع شده یا توزیع خواهد شد؟ وزیر صمت هم توضیحاتی را در پایان داشتند.

وی تاکید کرد: در این جلسات نمایندگان، معاونان وزرا، اعضای سازمان تعزیرات و نمایندگان سایر کمیسیون‌ها حضور دارند معتقدم این گونه جلسات خروجی نداشته باشد برای مردم مفید نیست باید جمع بندی مشخصی داشته باشد؛ حال امیدواریم گزارشی که وزارت صمت ارائه می‌دهد برای رفع مشکلات مردم راه گشا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز