خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رنجبرپور:

خدمات مشاوره پلیس البرز برای تمام مردم رایگان است

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۲۰۵

رئیس مرکز مشاوره آرامش پلیس البرز با اشاره به خدمات رایگان مشاوره، گفت: خدمات مشاوره و روانشناسی با حضور کارشناسان مجرب به تمام مراجعین، ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ یدالله رنجبرپور با اشاره به خدمات مشاوره آرامش، گفت: این مرکز با هدف کاهش بار قضائی و پیشگیری از تشکیل پرونده های دادگستری و حل اختلاف در سال 82 شروع به کار کرد.

وی افزود: از مجموع خدمات مرکز مشاوره پلیس البرز می‌توان به مشاوره‌های قبل از ازدواج، رسیدگی به اختلاف خانوادگی، پیشگیری از اعتیاد و مشاوره تربیتی و تحصیلی اشاره کرد که به صورت فردی یا گروهی برگزار می شود.

سرهنگ رنجبرپور تصریح کرد: کارشناسان مجرب و متعهد مرکز مشاوره آرامش که اغلب دارای مدارک ارشد و مرتبط با حوزه روانشناسی هستند با فنون و تکنیک جدید، خدمات روانشناسی و مشاوره، ارائه می‌کنند.

رئیس مرکز مشاوره آرامش پلیس البرز ادامه داد: همچنین در دوایر مشاوره و مددکاری اکثر کلانتری‌های سطح استان نیز کارشناسان و متخصصان حضور دارند و به مراجعین، راهکار مناسب پیشنهاد می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر مشاوره حضوری، تولیدات چاپی و مطالب کاربردی در قالب کتابچه و بروشور بین مراکز تحصیلی و آموزشی سطح استان، توزیع می‌شود.

سرهنگ رنجبرپور با اشاره به ابراز رضایت‌مندی اکثر مراجعان گفت: تمام اقشار جامعه می‌توانند از خدمات مرکز مشاوره آرامش، بهره‌مند شوند لذا برای برقراری ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 21873624 تماس حاصل کنند.

گفتنی است، مرکز مشاوره پلیس البرز در شهر کرج، خیابان شهید بهشتی، جنب کلانتری 11 مرکزی واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز