خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خبر داد:

دستگیری 37 سارق با اجرای طرح امنیت اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۵۹۷

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری 37 سارق و کشف 32 فقره سرقت در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، طرح های پاکسازی در شهرستان ساوجبلاغ به اجرا درآمد .

وی افزود: در اجرای این طرح مقادیری انواع مواد مخدر کشف، 2 نفر خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و 114 معتاد پر خطر جمع آوری و تحویل مراکز مجاز ترک اعتیاد شدند .

سرهنگ فضلی علیشاه، دستگیری تعداد 37 نفر سارق و کشف 32 فقره اموال مسروقه را از دیگر نتایج این طرح برشمرد .

وی با بیان این که در اجرای این طرح از 242 واحد صنفی بازدید شد گفت : از این تعداد 5 واحد صنفی متخلف پلمپ و برای 114 واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمپ صادر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت بلافاصله طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز