خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز:

ارائه خدمات درمان ناباروری به نیازمندان البرزی

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۱۶

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز، گفت: ۳۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی از خدمات درمانی ناباروری و سقط مکرر با تخفیف ۸۵ درصدی بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا، سیّد هادی کرّابی با اشاره به تنوّع سرفصل‌های خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان البرز گفت: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا به‌عنوان نخستین مرکز درمانی اختصاصی ناباروری درکشور طی شش ماه نخست سال ۹۷ به مددجویان و نیازمندان معرفی‌شده از سوی کمیته امداد با انجام عمل میکرو اینجکشن وتخفیف هر بیمار یک میلیون و ۷۰۰هزار تومان، عمل آی یو آی با تخفیف هر بیمار ۳۵۰ هزارتومان و عمل انتقال جنین با تخفیف هر بیمار ۵۰۰ هزار تومان خدمت ارائه کرده است.  

وی بابیان اینکه در این طرح از پزشکان مجرّب متخصص دارای فلوشیپ ناباروری استفاده می‌شود افزود: ۳۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی از خدمات درمانی ناباروری و سقط مکرر با تخفیف ۸۵ درصدی بهره‌مند شدند.

کرّابی عمده‌ترین عمل انجام‌شده برای بیماران معرفی‌ شده به این مرکز را روش میکرواینجکشن عنوان کرد و افزود: درروش میکرو اینجکشن اسپرمی که ازنظر تعداد، تحرک یا شکل کیفیت لازم را ندارد در محیط آزمایشگاه مورد لقاح و تقسیم سلولی قرار می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه هم‌اکنون بیش از ۲۶هزار مددجو از خدمات درمانی این نهاد در البرز بهره‌مند هستند، گفت: تمامی هزینه‌های داروی ایرانی و نود درصد هزینه‌های ویزیت و بستری بیماران خاص و صعب‌العلاج توسط کمیته امداد تأمین می‌شود.

وی با اعلام اینکه ۱۳مرکز شیمی‌درمانی و دیالیز طرف قرارداد این نهاد در البرز به‌صورت رایگان به مددجویان دارای بیماری خاص و صعب‌العلاج خدمت ارائه می‌کنند، گفت: کمیته امداد با یاری نیکوکاران در قالب "طرح شفا" برای رفع نیازهای درمانی خانوارهای تحت حمایت با اولویت بیماران خاص و صعب‌العلاج اقدام می‌کند.

کرّابی با اشاره به اینکه حوزه بهداشت و سلامت کمیته امداد برنامه‌های مدونی را با موضوع تغذیه، دهان و دندان و چکاب پزشکی برای خانوارهای تحت حمایت اجرا می‌کند یادآور شد: کمیته امداد علاوه بر ارائه خدمات درمانی به‌تمامی خانوارهای تحت حمایت، مددجویان مبتلابه بیماری خاص و صعب‌العلاج شامل انواع سرطان، پیوند اعضاء، نارسایی کلیوی و دیالیز، تالاسمی، هموفیلی، بیماری‌های حاد پوستی، ریوی، دیابت، بیماری‌های حاد قلبی و عروقی را به‌طور ویژه حمایت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز