خبرگزاری کار ایران

سردار حسینی:

طرح ارتقاء امنیت در البرز اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۲۴۲

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، پلیس، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اطراف مراکز آموزشی این استان را اجرا کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سید جعفر حسینی در جمع خبرنگاران گفت: پلیس به‌‌صورت محسوس و نامحسوس برای افزایش ضریب امنیت دانش آموزان در اطراف مدارس فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی استان البرز آمادگی لازم برای ایجاد نظم و امنیت و روان‌سازی‌ ترافیک را در سال تحصیلی جدید دارند.

سردارحسینی گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی در مهرماه با اولویت ایجاد امنیت مدارس فعالیت خواهد کرد و مردم درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در اطراف مدارس می‌توانند با پلیس 110 تماس بگیرند.

وی یادآورشد: گشت های موتوری و خودرویی نیز پوشش ویژه مدارس استان را اجرا خواهند کرد و در تقاطع‌ها و خیابان‌های محل عبور دانش‌آموزان حضور دارند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مکان‌هایی نیز برای گشت‌های پیاده پلیس در اطراف مدارس این استان تعیین شده است. علاوه بر گشت‌های انتظامی، واحد اطلاعات کلانتری‌ها و دیگر پلیس‌های تخصصی نیز به‌صورت نامحسوس در اطراف مدارس و محل عبور دانش‌آموزان حضور دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: پلیس همچنین با افرادی که برای دانش آموزان مزاحمت ایجاد کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

گفتنی است، سال تحصیلی جدید حدود 472 هزار دانش‌آموز در 2 هزارو 700 واحد آموزشی البرز مشغول به تحصیل می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز