خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور:

انقلاب اسلامی ایران امروز هزینه مستقل بودن خود را می‌پردازد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۹۷

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران هزینه مستقل بودن خود را می‌پردازد افزود: ملت ایران حاکمیت بیگانه را نپذیرفت و در ۴۰ سال گذشته برای رسیدن به استقلال جهانی قیام کرد.

به گزارش ایلنا از املش، محمدباقر نوبخت در آغازین روز از بازگشایی مدارس با حضور در مدرسه دخترانه فاطمیه لگموج شهرستان املش ضمن تبریک به مناسبت بهار علم و دانش اظهار داشت: توسعه و پیشرفت امروز کشور با تلاش قشر تحصیلکرده جامعه به ثمر نشسته که می‌تواند الگوی خوبی برای دانش آموزان امروز باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه مسئولان کنونی کشور روزگاری پشت همین میز و صندلی ها با شرایط دشوار تحصیل کردند گفت:شما دانش آموزان نیز می توانید با تلاش مضاعف سکاندار پست های کلیدی ایران اسلامی در آینده نزدیک باشید.

وی با تاکید بر لزوم گام برداشتن در مسیر علم آموزی و بهره گیری از ابزارهای نوین آموزشی تصریح کرد:امکانات و نیازمندی های طرح شده برای مدارس عشایری فاطمیه (س) شهرستان املش ظرف مدت یک هفته آینده فراهم می شود.

معاون رییس جمهوری با یادآوری دوران معلمی خود اظهار داشت: شغل معلمی یک فرصت ارزشمند برای تربیت نسل آینده ساز جامعه است که نقش بسزایی در توسعه کشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب به‌ دور از عرصه‌های مناقشه‌ای که عده‌ای آن را انقلاب نور، انسانیت و اسلامی می‌دانند گفت: از سوی دیگر عده‌ای دیگر آن را عامل تخریبی و عقب‌ماندگی کشور می‌نامند درحالیکه برای پیشرفت و توسعه کشور نقش بزرگی داشت.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران هزینه مستقل بودن خود را می‌پردازد افزود: ملت ایران حاکمیت بیگانه را نپذیرفت و در ۴۰ سال گذشته برای رسیدن به استقلال جهانی قیام کرد همان‌طور که میرزا کوچک خان جنگلی به‌عنوان یک گیلانی برای استقلال کشور قیام کرد.

نوبخت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی علی‌رغم مشکلات فراوان استقلال خود را حفظ کرده است، بیان کرد: اینکه الان ترامپ می‌گوید اگر پشت میز مذاکره بنشینید و با ما هماهنگ شوید تحریم وجود ندارد با سیاست اصولی ما مغایرت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز