خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی رئیس جمهور:

انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین دستاوردهای کربلاست

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۷۰۷

حجت‌الاسلام انصاری انقلاب‌اسلامی ایران را یکی از بزرگترین دستاوردهای نهضت کربلا دانست و گفت: اگر امروز کشورمان در داخل و منطقه در امنیت کامل به سر می‌برد در سایه انسجام ملی، رهبری هوشمندانه و برخورداری از دولتی شایسته است.

به گزارش ایلنا، معاون حقوقی رئیس جمهور در مراسم جمعه نشلجی‌های کاشان به واقعه عاشورا و پیامدهای آن اشاره کرد و گفت: گر چه پیروان یزیدیان در دوران عبدالملک فکر می کردند اگر فرزندان برومند امامان را به شهادت برسانند کار اهل بیت تمام می‌شود ولی با گذشت 1400 سال از واقعه عاشورا بیرق امام حسین (ع) به عنوان پرچم آزادی خواهی در سراسرجهان برافراشته شده است.     
 

وی تصریح کرد: صف آرایی دشمنان امروز در برابر مسلمانان و شیعیان همانند صف آرایی یزیدیان و مروجان اسلام امریکایی در برابراسلام ناب محمدی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داعش را دست پرورده آمریکا دانست وگفت: چون دشمنان نتوانستند ملت‌های مسلمان را با ابزار تخریب به زانو درآورند، امروز داعش را علیه ملت‌های مظلوم عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای اسلامی بسیج کرده تا چهره اسلام وتشیع را خشن جلوه دهند.

 وی با تاکید بر بکار گرفتن تمام توان پیروان مکتب امام حسین در دفاع از چهره حقانیت اسلام، گفت : نخبگان جهان اسلام با همکاری یکدیگر این توطئه پیچیده صهیونیستی- امپریالیستی که داعش امریکایی براه انداخته هرچه سریعتر خاموش کنند.

انصاری با بیان اینکه خدا را شاکریم توانسته ایم با وحدت کلمه فرماندهی رهبری، ایمان و حضور مردم درتمام صحنه ها پرنشاط در خاورمیانه آشوب زده حضور داشته باشیم، گفت :امنیت فعلی کشورمان به خاطر حضور مردم، رهبری و جانفشانی نیروهای نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و سرمایه گذاری دولت برای تامین هزینه های کشور است.             

معاون حقوقی رئیس جمهور حضور دولت، سرداران سپاه و مستشاران ایران در عراق را به خاطر حفظ حریم اهل بیت، سیدالشهدا و عشق مردم دانست و گفت: اگر حضور مستشاران ایرانی در عراق نبود معلوم نبود چه به سرکربلا و نجف می آمد.                                    

وی خدمات مستشاری ایران در سوریه را نیز مبارره با داعش و دفاع از حرم بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب دانست و گفت: حضور مستشاران ایرانی در سوریه درحقیقت دفاع از عمق استراتژیک خودمان است.      

انصاری با بیان اینکه داعش را علیه ایران درست کرده‌اند، یادآور شد: اگر امروز داعش در سوریه زمین‌گیرشده به دلیل هوشمندی و درک به موقع بوده است.                  

وی با تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) به مردم مومن کاشان بزرگ، به اداره کشور به صورت جهادی اشاره و گفت: به ثمر نشستن برجام همزمان با صدورفرمان اقتصاد مقاومتی بود تا برای جوانان شغل ایجاد شود.                 

انصاری سرمایه گذاری جهت ایجاد کسب وکار را نیازمند آرامش وامنیت دانست و تصریح کرد: برای سرمایه گذاری داخلی وخارجی نیازمند اعتماد عمومی هستیم.                           

وی با بیان اینکه با گذشت هشت ماه از برجام برای اولین بار صادرات نفتی کشورمان به 4 میلیون بشکه رسید، گفت: ایران توانست امسال براساس سیاست اقتصادمقاومتی و تکیه بر اقتصاددرون زا با خریداری یازده و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان برای 700 روز سیلوی گندم را ازگندم داخلی پر کند درحالی که 4 سال قبل سیلوهای گندم برای 18 روز بود.                                  

وی از روی ریل قرارگرفتن اقتصادکشورمان خبرداد و گفت: دولت برای به حرکت درآوردن چرخ‌های صنعت کشاورزی، معدن وگردشگری کارهای بزرگی کرده است و توانسته تورم 40 درصدی را به زیر ده درصد برساند.        

وی مشهداردهال را ظرفیت بزرگی برای معرفی به ملت ایران، گردشگران و شیعیان جهان عنوان کرد و تاکید کرد: از صدا وسیما می‌خواهم همانطور که چندسال گذشته همت خوبی در معرفی سلطان علی ابن امام محمدباقر به خرج داد و با برنامه ریری وتلاش بیشتر بزرگی این مرقد را به عنوان سومین بقاع متبرکه کشور به جهانیان معرفی کند.                              

 وی یادآور شد: سفر رئیس جمهور به آفریقا، آسیا و سازمان ملل در راستای اقتصادمقاومتی و افرایش حجم سرمایه گذاری است.                  

انصاری با تاکید بر ارتقای تقسیمات کشوری مشهداردهال گفت: امیدواریم مشهداردهال با اقدامات مشترک دولت، مردم و سرمایه گذاران به منظور اشتغال به جایگاهی بسیار پرشور سیاحتی- زیارتی وگردشگری جهان اسلام تبدیل شود.                          

وی از سلطان علی ابن باقر و شهیدان در رکابش به عنوان شخصیت بسیار ارزشمند دینی نام برد وگفت : سهراب سپهری نیز یکی از بزرگان اهل ادب کاشان در کنار این مرقد نهفته است.   

 شایان ذکراست مراسم جمعه نشلجی ها امروز با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور، استاندار اصفهان، معاون استاندار و فرماندار معاون سیاسی فرمانداری کاشان وحضور پرشور مردم از سراسرکشور درصحن سلطان علی ابن امام محمد باقر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز