خبرگزاری کار ایران

در نشست کارشناسان دستگاه‌های اجرایی بررسی شد؛

یکپارچه شدن شبکه دولت الکترونیک در ادارات شهرستان کرج

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۴۴

در نشست کارشناسان فناوری اطلاعات ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان کرج، تازه ترین سطح خدمت رسانی به مردم از طریق شبکه یکپارچه دولت الکترونیک بررسی شد.

به گزارش ایلنا، در جلسه شبکه دولت الکترونیک که با حضور جمعی از کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات ادارات شهرستان کرج برگزار شد، نحوه دسترسی یکپارچه دستگاه ها به سطح خدمات دولت الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت.

ایجاد زیرساخت های اتصال به سیستم متمرکز شبکه دولت توسط کلیه ادارات سطح شهرستان کرج و نحوه کاربری آن به ویژه در زمان رویدادهای مهم از محورهای این نشست به شمار می رفت.

براساس این گزارش، جلسات شبکه دولت از این پس به صورت دوره ای و هر بار در یک دستگاه اجرایی شهرستان به منظور بروز رسانی آخرین سطح خدمات دولت الکترونیک برگزار خواهد شد. 

توزیع امن اطلاعات، تسهیل در فرایند اطلاع رسانی و پاسخگویی در سطح دولت، تسریع در روال اداری، یکپارچگی و هم بند شدن سیستم های اداری،بهبود جریان آمار و اطلاعات دولت، سازماندهی مناسب مدیریت شبکه با مشارکت کلیه سازمان های دولتی، طراحی و فراهم ساختن بسترها برای اجرای شبکه سیستم های اطلاعاتی دولت از جمله اهداف شبکه دولت الکترونیک بشمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز