خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

ارباب رجوع باید به راحتی خدمات دولتی دریافت کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۴۱۶

استاندار مازندران گفت:ارباب رجوع باید به راحتی خدمات دولتی دریافت کنند.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی امروز در جشنواره شهید رجایی ،خدمت به مردم را مهمترین وظیفه دانست و اظهار داشت: آنچه که در چشم و اذهان مردم ماندگار می ماند اقدام و تصمیم بهنگام و درست است.

وی افزود: خدمت به مردم بایستی بی منت بوده و حریم های کاذب شکافته و ساده سازی در انجام فرآیند اداری لحاظ شود.

استاندار مازندران بر ضرورت ایجاد دولت الکترونیک تاکید کرد و گفت:  دولت الکترونیک با هدف استفاده سهل و آسان از فناوری اطلاعات به منظور استفاده از خدمات دولتی در تمام اوقات از روز تعریف شده است، به عبارت دیگر دست یاری دهنده‌ای برای دولتمردان در راستای ارائه تسهیلات و خدمات به افراد است.

وی با بیان اینکه ما باید شعار توانستن جمهوری اسلامی را در جامعه محقق کنیم ادامه داد: با تحقق این امر کارآمدی دولت و دولت مداری را به مردم نشان می دهیم.

اسلامی تحول اداری در دستگاه های اجرایی و همچنین راه اندازی میز خدمت را امری لازم و ضروری دانست و گفت:  میز خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی شود تا ارباب رجوع به سهولت و به راحتی خدمات دولتی دریافت کند.

در این مراسم از دستگاه های اجرایی برتر استان مازندران تجلیل بعمل آمد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز