خبرگزاری کار ایران

خیریانپور، عنوان کرد:

ضرورت بازنگری در فرآیندهای انجام کار با هدف مکانیزه سازی و هوشمند سازی فرآیندها

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۱۶

باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که زیرساختهای لازم برای تحقق دولت الکترونیک در استانداری و فرمانداری ها و بخشداری های تابعه متناسب با وظایف آنها ایجاد شود.

رئیس کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری استانداری در اولین جلسه این کمیته از الزام کلیه دستگاه های اجرایی به تشکیل کارگروه توسعه خدمات الکترونیکی به منظور ایجاد هماهنگی در برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر توسعه خدمات الکترونیکی و اجرای کلیه مصوبات مربوط به توسعه دولت الکترونیک برابر ماده ۵ ضوابط فنی توسعه دولت الکترونیک مصوب شورای عالی فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن خیریانپور، هدف از تشکیل این کمیته را تسهیل و تسریع در انجام فرآیندها و افزایش سلامت اداری و کاهش هزینه ها برشمرد.

وی افزود: از جمله الزامات نظام اداری کشور توسعه دولت الکترونیک است و ما باید طوری برنامه ریزی کنیم که در این زمینه پیشرو باشیم.

خیریانپور، اهم وظایف این کمیته را تهیه برنامه عملیاتی توسعه خدمات الکترونیکی، برنامه ریزی برای مستند سازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیکی دستگاه و راهبری اجرای برنامه، تعیین اولویت برای اصلاح فرآیندهای سرویس گرا مبتنی بر نقشه فرآیندهای دستگاه، تصویب راهبردها و برنامه توسعه دسترسی مردم به ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان، مجتمع های خدمات اداری، راهبری و نظارت بر پورتال و درگاههای خدمات رسانی دستگاه و ارزیابی و رتبه بندی آنها، مدیریت تعامل دستگاه با سایر دستگاههای اجرایی برای ایجاد پنجره واحد خدمات مشترک، راهبری اجرای آموزش مدیران، کارکنان و کارشناسان واحد فناوری دستگاه و راهبری اجرای برنامه فرهنگ سازی و توانمند سازی مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی برشمرد.

وی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که زیرساختهای لازم برای تحقق دولت الکترونیک در استانداری و فرمانداری ها و بخشداری های تابعه متناسب با وظایف آنها ایجاد شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بازنگری در فرآیندهای انجام کار را بسیار مهم خواند و تاکید نمود تا نسبت به مکانیزه کردن و هوشمند سازی فرآیندها اقدامات مناسب صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز