خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

مدیران از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۰۰

استاندار اردبیل گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها باید از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در بخش های مختلف تولیدی حمایت کنند.

به‌گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری اردبیل افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل رونق گرفته و ضروری است مدیران زیرساخت های لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران نباید در اخذ امتیاز معطل بمانند، اظهار داشت: باید سال به سال زمینه ایجاد فرصت های شغلی و توسعه اقتصادی در استان بهتر شود.

بهنام جو گفت: سیاست دولت ایجاد اشتغال برای جوانان بوده و بر این اساس در استان اردبیل نیز ایجاد حداقل 20 هزار شغل جدید در هر سال پیش بینی شده است.

وی درباره اشتغال روستایی هم اظهار داشت: برای اشتغال در روستاها دولت تسهیلات کم بهره به کارآفرینان روستایی در بخش های مختلف پرداخت می کند و ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها اهتمام جدی در این ارتباط داشته باشند.

وی بیان کرد: با راه اندازی پنجره واحد اشتغال روستایی تمام پرونده های متقاضیان بصورت آنلاین با حضور مدیران مربوطه بررسی و تصمیم گیری می شود تا کار پرداخت تسهیلات به سهولت انجام گیرد.

بهنام جو ادامه داد: در جلسه پنجره واحد اشتغال روستایی باید هم متقاضی طرح و هم بانک‌ها و ادارات مربوطه حضور داشته باشند تا تصمیم نهایی برای پرداخت تسهیلات گرفته شود.

وی گفت: برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی اعمال مشوق ها و رفع موانع سرمایه گذاری مورد توجه دولت قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز