خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی؛

سیروس شفقی آغاز هفته دولت را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۸۴۰

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج با صدور پیامی، هفته دولت را فرصتی بزرگ برای گزارش خدمات ادارات و دستگاه‌های اجرایی به مردم که سرمایه‌ اجتماعی کشور هستند، دانست و از تلاش‌های خالصانه دولتمردان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام سیروس شفقی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، بدین شرح است:

"هفته گرامیداشت دولت که به نام دولتمردان مکتبی انقلاب شکوهمند اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر مزین شده است، عزم خدمتگزاری به مردم را افزون و حرکت در مسیر تعالی جامعه را بیش از پیش راسخ و استوارتر می سازد.

آغاز هفته دولت، فرصتی برای تجدید عهد با اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و تعهدات به مردم و رعایت منشور اخلاقی دولت است، در این راه تاسی از آموزه های بزرگ مردان دولت در خدمت به مردم، قدرت اراده و استمداد قلبی از خداوند را می طلبد تا بتوانیم راه شهیدان دولت را ادامه دهیم و جهادی در میدان کار باشیم.

بی شک، تدابیر، تلاش و فداکاری های دولت «تدبیر و امید» برای رفع مشکلات و معضلات داخلی و خارجی، با وجود مانع تراشی ها بر احدی پوشیده نیست و پایبندی این دولت به برآورده شدن مطالبات به ­حق مردم قابل تقدیر است.

هفته دولت مجالی نیز برای ارزیابی عملکردها و تبیین برنامه‌های آتی است، در این راستا از همه کارگزاران دولت در شهرستان کرج می خواهم تا با جدیت و شتاب بیشتر، مشارکت گسترده‌تر مردم در برنامه‌ها را سرلوحه کار قرار دهند.

تلاش ویژه برای رونق تولید، افزایش اشتغالزایی، بهبود سطح معیشت مردم، ایجاد زیرساخت های اساسی در شهرستان کرج، ارتقاء و توسعه سطح سرانه های بهداشتی و آموزشی، افتتاح طرح ها و پروژه های خدماتی، افزایش سطح رضایتمندی مردم با پاسخگویی به موقع و سریع گوشه ای از تکلیف خطیر دولتمردان در سنگر خدمت بشمار می رود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت این هفته را به همه دولتمردان و کارمندان خدّوم و متعهد دولت، تبریک عرض نموده و موفقیت در پیشبرد اهداف مقدس ایران اسلامی، در راستای آرمان­های بلند حضرت امام­ خمینی (ره)، منویات و ارشادات رهبر معظم انقلاب و تدابیر ریاست محترم جمهوری و نماینده محترم عالی دولت تدبیر و امید در استان البرز را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز