خبرگزاری کار ایران

سیروس شفقی، مطرح کرد:

لزوم راه‌اندازی مرکز بهداشت در خط 4 حصار/ احیای بافت فرسوده با حضور بخش خصوصی سرعت می گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۹۱

فرماندار ویژه شهرستان کرج، پیگیری ارتقای سطح شاخص‌ها و برخورداری این مناطق از خدمات مناسب شهری را از محورهای اصلی بازدید مناطق هدف طرح بازآفرینی شهری، دانست.

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی، امروز در بازدید از مناطق هدف طرح بازآفرینی شهری، گفت: یکی از برنامه های اولویت دار به ویژه در منطقه خط 4 حصار، راه اندازی مرکز بهداشت، است.

وی با اشاره به تشکیل نخستین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری در شهرستان کرج که با حضور سرپرست شهرداری کرج و دیگر مسئولان شهری برگزار شد؛ خاطرنشان کرد: بازه زمانی 10 روزه برای کلید خوردن این طرح بهداشتی تعیین شد تا در این فرصت، مقدمات عملیات اجرایی طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی  و شهرداری کرج آغاز شود.

فرماندار کرج عنوان کرد: در اجرای طرح بازآفرینی پایدار شهری به دنبال ارتقای وضعیت و شاخص های برخورداری ساکنان این مناطق هستیم.

وی گفت: اجرای این طرح مهم شهری و احیا بافت‌های فرسوده شهری منوط به همکاری تمامی دست اندارکاران حوزه شهری است و  جدیت بیشتر در کار را می طلبد.

فرماندار کرج در ادامه افزود: مدیران شهری باید از ظرفیت بخش خصوصی در شهرهای اقماری نیز برای احیا بافت‌های فرسوده بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز