خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد:

تامین امنیت شغلی اصناف با کنترل قاچاق از مبدا

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۲۲۰

استاندار اصفهان گفت: محتکرین باید در شرایط جنگ اقتصادی در صف مردم قرار گیرند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در جریان بازدید از کشفیات عملیات مرصاد (مبارزه با کالای قاچاق و مواد مخدر) نیروی انتظامی اظهار داشت: بعضا معدودی از افراد به دلیل شرایط موجود در بازار اقدام به احتکار و نگهدای کالا در انبار می‌کنند.

وی افزود: به شرکت هایی که کالا وارد کرده اند و یا در داخل خریداری کردند و در انبارها نگهداری می‌کنند تذکر داده می شود و در این راستا سیستم‌های اداری و تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی نظارت لازم را خواهند داشت.

مهرعلیزاده با بیان اینکه این نظارت در جهت احقاق حق مردم خواهد بود، افزود: آنچه متعلق به مردم است باید در زمان قانونی خود و با قیمت مناسب در اختیار آن ها قرار گیرد و با موارد غیر قانونی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: محتکرین باید در این شرایط جنگ اقتصادی به حمایت از تحمیل کنندگان جنگ و دشمن نروند و در صف مردم قرار گیرند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مبارزه با کالای قاچاق از ورودی‌های اصلی صورت می‌گیرد، افزود: تلاش خواهیم کرد که این مبارزه از مبدا صورت گیرد تا امنیت شغلی قشر وسیع اصناف به خطر نیفتد و هنر ما باید این باشد تا محل هایی که کالای قاچاق به شکل عمده وارد و در انبارها نگهدای می‌شود را شناسایی کنیم و به همین دلیل از دو مسیر تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی این مسائل دنبال می شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز