خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب استان مازندران:

شعب مازندران از لحاظ رشد منابع جایگاه هشتم و مانده منابع رتبه چهارم را دارند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۲۳

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران با بیان اینکه تلاش های صورت گرفته در شعب این استان فاصله های پیش رو را تا حد زیادی کم کرده است، بیان داشت: مازندران از لحاظ رشد منابع جایگاه هشتم و مانده منابع رتبه چهارم را دارا است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، اسحق طاهری، مدیر شعب استان مازندران، در سمینار هم اندیشی که با حضور مدیرعامل، مدیران ادارات ستاد مرکزی و جمعی از کارکنان صف و ستاد استان برگزار شد اظهار داشت: مشتریان بانک در مازندران به ۲۳ هزار و ۸۴۰ نفر رسیده است و درصدد هستیم تعداد مشتریان تا پایان سال به ۳۰ هزار نفر برسد.

وی با بیان اینکه بازاریابی های صورت گرفته در استان موجب رشد منابع شده است، تصریح کرد: مدیریت شعب مازندران توانسته است ۵۰ درصد از هدف جاری، ۸۰درصد از اهداف حمایتی و ۷۳ درصد از سیر صعودی منابع پس انداز را محقق کند.

وی پایداری منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مازندران را غیر شکننده دانست و تاکید کرد: ۹۰ درصد بسترهای خدمات بانکداری الکترونیک را در مازندران ایجاد کردیم؛ به گونه ای که هم اکنون در افتتاح حساب آنلاین رتبه ۵ کشور را به دست آورده ایم که تا پایان سال رتبه اول تا سوم را کسب خواهیم کرد؛ در اینترنت بانک نیز رتبه چهارم کشور و موبایل بانک رتبه هشتم کشور را به دست آوردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز