خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی؛

ترافیک نیمه سنگین در محور آمل- تهران/بارش باران در محور‌های گیلان و مازنداران

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۰۵

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: هم اکنون ترافیک در محور آمل _تهران نیمه سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کندوان محدوده بیلغان و آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران محدوده‌های گرمدره؛ پل کلارک؛ پایانه شهیدکلانتری؛ ساسانی و محور آمل- تهران حد فاصل وانا تا پلور نیمه سنگین است.
 
وی افزود: بارش پراکنده باران در اکثر محور‌های استان‌های مازندران و گیلان و محور گرمی-بیله سوار در استان اردبیل گزارش می‌شود.
 
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا عنوان کرد: مه گرفتگی در محور فیروزکوه محدوده گدوک، محور کرج-چالوس محدوده‌های ولی آباد و هزارچم، محور کیاسر -سمنان و محور‌های خلخال-اسالم گردنه الماس، اردبیل-سرعین و اردبیل-آستارا در استان اردبیل گزارش می‌شود.
 
سرهنگ رحمانی ادامه داد: محور شریانی ایلام - اسلام آباد غرب (مسیر جایگزین: قدیم ایلام-قلاجه) مسدود است.
 
وی تصریح کرد: محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و گیوی-خلخال (مسیر جایگزین برای تردد وسایل نقلیه سبک: آبگرم-گیوی / مسیر جایگزین برای تردد وسایل نقلیه سنگین: فیروزآباد-خلخال) به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز