خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور؛

ترافیک روان در جاده‌های کشور / بارش باران در ۵ استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۵۱

بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استانهای کردستان، همدان، مرکزی، لرستان و کرمانشاه بارش پراکنده باران و لغزندگی جاده‌ها اعلام شده است.

ایلنا: مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک روان در جاده‌های کشور و بارش پراکنده باران در استانهای کردستان، ‌ همدان، مرکزی لرستان و کرمانشاه خبرداد.

به گزارش ایلنا، مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر کلیه جاده‌های کشور از ترافیکی روان برخوردار هستند و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی دریافت نشده است.

این مرکز می افزاید: همچنین بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استانهای کردستان، همدان، مرکزی، لرستان و کرمانشاه بارش پراکنده باران و لغزندگی جاده‌ها اعلام شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز