خبرگزاری کار ایران

در شهر جدید انجام می‌شود؛

واگذاری مسکن‌مهر در هشتگرد با قیمت‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۷۸

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به قیمت جدید کارشناسی شده مسکن‌مهر، گفت: در بحث واگذاری و ادامه فعالیت‌ها، کار اجرایی برای گروه‌های مسکن‌مهر با پیشرفت فیزیکی بیشتر و بر اساس آورده‌های 100درصدی متقاضیان، انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی هدایت در نشست خبری گفت: به‌دلیل استقبال خوب مردم از پروژه‌های ویلایی در این منطقه مدل‌های ساخت چنین مسکن‌هایی افزایش خواهد یافت و از ماه آینده با انجام اقدامات لازم این عملیات اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام مسکن‌مهر در شهر جدید هشتگرد در حال حاضر متوقف خواهد شد و بیشتر دنبال تکمیل زیرساخت‌ها ازجمله محوطه‌سازی در محدوده مجتمع‌های ساخته‌شده خواهیم بود و در ادامه با رسیدگی به آورده‌های بانکی متقاضیان مسکن‌مهر و افزایش سطح کار، واگذاری واحدها انجام می شود.

هدایت با عنوان اینکه ایجاد چهار مرکز محله در قسمت‌های مختلف شهر جدید هشتگرد دنبال شده، تصریح کرد: این مراکز مشتمل بر امکانات خوب تفریحی، خدماتی، فرهنگی و یا مذهبی از جمله مسجد خواهد بود.

وی با عنوان اینکه ساماندهی درخواست‌های متقاضیان مسکن‌مهر بر اساس آورده‌ها انجام‌شده، ادامه داد: به همین دلیل متقاضیانی که آورده‌های خیلی پایین و زیر یک‌میلیون تومان داشته‌اند و اقدامی به‌منظور افزایش آن انجام نداده‌اند، از سامانه حذف‌شده‌اند و در مرحله بعدی ثبت‌نام کنندگانی که آورده‌های زیر ۵ میلیون داشته‌اند و اخطار بابت پرداخت‌های بعدی به آن‌ها داده‌شده بود، حذف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ادامه داد: در بحث واگذاری مسکن‌مهر و ادامه فعالیت‌ها، کار اجرایی برای گروه‌های مسکن‌مهر با پیشرفت فیزیکی بیشتر و براساس آورده‌های صددرصدی که متقاضیان داشته‌اند، انجام می‌شود.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه چشم‌انداز کنونی در شهر جدید هشتگرد بانام ورزش و هنر است، برنامه‌های مختلفی بدین منظور برای اجرا در سطح شهر پایه‌ریزی شده است.

هدایت اضافه کرد: مدارس اجتماع‌محور با ظرفیت‌های مختلف همچون فرهنگی و یا کارآفرینی در سطح شهر جدید هشتگرد و دنبال ارائه خدمات بیشتر به شهروندان این منطقه ایجاد خواهد شد.

وی در مورد آخرین اقدامات متروی شهر جدید هشتگرد گفت: کار مترو با شدت پیگیری می‌شود چون بهره‌برداری از این پروژه مهم کمک مؤثری برای بهبود طرح توسعه‌ای منطقه است.

هدایت اضافه کرد: بخشی از اعتبارات تکمیل متروی هشتگرد دنبال شده و به دنبال جذب باقیمانده اعتبار که حدود ۷۰ میلیارد تومان است هستیم که تا پایان سال‌جاری بهره‌برداری از این پروژه مهم محقق شود

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد از واگذاری یک‌روزه عرضه واحدهای مسکن‌مهر این شهر با تخفیف ۳۰‌درصدی خبر داد و گفت: از هفته گذشته عرضه مسکن‌مهر با تخفیف ویژه آغاز شده و افراد می‌توانند علاوه بر خرید بنای خانه، زمین را هم با قیمت ۶ تا ۱۲‌ میلیون تومان به‌صورت نقدی یا اقساط بلندمدت خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز