خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خواستار شد:

حل مشکلات مسکن‌مهر ماسال نیازمند توجه ویژه است

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۳۷۷

فرماندار ماسال در دیدار با مدیرکل بهزیستی گیلان خواستار رسیدگی ویژه به منازل مسکن مهر معلولین این شهرستان شد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در دیدار با  رضا پارسی مدیرکل بهزیستی گیلان، ضمن ابراز نارضایی از وضعیت مسکن‌مهر این شهرستان گفت: متاسفانه از آغاز اجرای این پروژه زمانی طولانی می‌گذرد و هنوز هم که هنوز است این مسکن ها در اختیار افراد کم توان قرار داده نشده اند.

فرماندار ماسال از مدیر کل بهزیستی گیلان خواست: در مواجهه با مشکلاتی که پیش روی مسکن‌مهر این شهرستان است نگاه ویژه‌ای داشته و شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که طی آینده نزدیک، این منازل به این عزیزان کم توان تحویل داده شوند.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت انتقال این منازل گفت:  در برخی نقاط کشور شاهدیم دولت سهم خود را در این منازل پرداخت کرده و متقاضیان آورده کافی را نداشته‌اند اما در این شهرستان، با بررسی موضوع دریافته‌ایم بسیاری از این عزیزان با آنکه تحت پوشش بوده و با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، سهم خود را پرداخت کرده‌اند و برخی در حال پرداخت اقساط هستند با این حال منازل به آنها تحویل داده نشده است.

فرماندار ماسال گفت: وضعیت کنونی مسکن‌مهر در شأن نظام و دولت نبوده و انتظار داریم هفته دولت این پروژه به صورت کامل به اتمام رسد.

محمدجواد عامر همچنین گفت: فرمانداری این شهرستان آمادگی کامل برای همکاری برای اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه را دارد تا این منازل برای استفاده این افراد در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز