خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد:

عزم جدی دولت‌مردان برای حل مشکلات جاده‌ای در کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۷۱

استاندار کردستان گفت: دولت برای حل مشکلات راه‌های کردستان عزم جدی دارد.

بە گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: عمق عقب ماندگی‌های کردستان در حوزه زیرساخت‌ها بسیار زیاد است اما در سه سال گذشته دولت تلاش‌های مهمی را برای بهبود شرایط انجام داده است.

وی با بیان اینکه علی‌رغم کمبود اعتبارات در کشور هم اکنون در همه محورها پروژه‌های راه‌سازی فعال است، افزود: چند ماه گذشته چهار دیدار با وزیر راه و شهرسازی داشته‌ام و معاونان آن وزارتخانه نیز مدام به استان سفر می‌کنند که این نشان از عزم جدی دولت برای تغییر سیمای استان و حرکت در مسیر توسعه است.

مرادنیا اقدامات جهشی و جهادی در حال انجام در استان را ستودنی خواند و افزود: با توجه به فاصله زیاد کردستان در شاخص‌ها با میانگین کشوری این استان نیازمند توجه خاص و ویژه‌تر است.

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس در ادامه اظهار داشت: جاده‌های استان در وضعیت مناسبی به سر نمی برند و هر روز شاهد وقوع تصادفات جاده ای در سطح استان هستیم.

محسن بیگلری با بیان اینکه ارتقای زیر ساخت‌های حمل و نقل میزان حوادث  جاده‌ای را می‌کاهد، گفت: با تامین و تضمین این مهم از فشار روانی مردم نیز کاسته می شود.

وی عنوان کرد: راه‌های روستایی استان از جهت زیرساختی در شرایط مناسبی نیست به‌طوری‌که با میانگین کشوری دارای شکاف و فاصله است.

به گفته بیگلری افزایش سهم قیر به شهرداری، احداث مدرسه در مسکن‌مهر و اتخاذ تمهیدی برای بافت‌های فرسوده از جمله موارد مورد نیاز در استان تلقی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز