خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت عمران پردیس:

چند ده هزار واحد مسکن مهر پردیس چشم براه آب، برق و گاز است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۷۳

چند ده هزار واحد مسکن مهر پردیس سفید کاری شده آماده واگذاری به متقاضیان ولی نبود آب، برق، گاز و تأسیسات فاضلاب عملاً ما را با مشکل واگذاری روبرو نموده است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: چند ده هزار واحد مسکن مهر پردیس سفید کاری شده آماده واگذاری به متقاضیان ولی نبود آب، برق، گاز و تأسیسات فاضلاب عملاً ما را با مشکل واگذاری روبرو نموده است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از شمالشرق استان تهران، حسن ولی پور مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس در بازدید محمد دامادی عضو کمیسیون عمران و رئیس کمیته آب مجلس شورای اسلامی از فاز ۱۱ پردیس(کوزو) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از کمیسیون عمران مجلس جهت بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و کمک در رفع مشکلات موجود دعوت بعمل آوردیم تا ترتیبی در سرعت بخشیدن به امکانات زیر بنایی این واحدها از طریق وزارتخانه مربوطه داده شود.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: از آنجایی که ۸۱ هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس در فاز های ۳،۹، ۵،۸ و ۱۱ در حال ساخت می‌باشد و چند هزار واحد آماده تحویل به متقاضیان است اما با توجه به اینکه واحدها فاقد آب، برق، گاز و تأسیسات فاضلاب است ما را در تحویل این واحدها با مشکل روبرو کرد است.

ولی پور در ادامه عنوان کرد: براساس تکلیفی که دولت محترم تدبیر و امید بعهده ما گذاشته مکلف هستیم که پروژه‌های مسکن مهر را به سرانجام برسانیم وتلاش بیشتر هم خواهیم کرد و با توجه به نامگذاری سال ۹۳ به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در این رابطه هم یک عزم ملی و جهادی نظام را می‌طلبد تا مجلس محترم شورای اسلامی و دیگر ارگانهای نسبت به سرانجام تکمیل این پروژه‌ها اقدام و یاری نمایند.

وی گفت: ما در این شهر علاوه بر کارهای ساخت مسکن کارهای آب، برق، گاز، بحثتونل، تقاطع‌های غیر همسطح بزرگی برای دسترسی آسان فازهای مختلف به آزاد راه و جاده قدیم مد نظر داریم و در بحث‌های سرانه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی هم بموازات پیشرفت فازها اقداماتی را انجام داده‌ایم.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس در رابطه با بار جمعیتی که در این شهر ساکن خواهند شد بیان داشت: از عمده موارد مورد نیاز شهر پردیس بحثحمل و نقل عمومی بویژه مترو می‌باشد و مطالعات آن شروع شده است و نیاز فوری دارد تا این پروژه هر زودتر استارت و راه اندازی شود.

ولی پوردر خاتمه گفت: بیشتر نیاز ما ورود وزارتخانه‌ها در زمینه‌های یاد شده می‌باشد و اگر اینها کمک کنند وطبق ماده ۱۰ قانون شهرهای جدید وظایف خودشان را انجام دهند این امکان وجود خواهد داشت تا متقاضیان مسکن مهر زودتر خانه دار شوند و این تقاضای ما از مجلس شورای اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز