خبرگزاری کار ایران

سرهنگ سلیمانی، خبر داد :

باطری قلمی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال کشف شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۲۴

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف تعداد 30 هزار عدد باطری قلمی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز ، ماموران پلیس آگاهی نظرآباد موفق به کشف 30 هزار عدد باطری قلمی قاچاق از یک خودرو پیکان وانت شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین ماموریت به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک شده که پس از دستور توقف و بازرسی از آن تعداد 30 هزار عدد باطری قلمی به ارزش 400 میلیون ریال کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کالای قاچاق مذکور ساخت کشور چین بود اظهار داشت: این کالاها فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قانونی بوده که پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی منتقل شد.

فرمانده انتظامی نظرآباد با بیان اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت های اصلی پلیس نظرآباد بوده و با برنامه ریزی و طرح ریزی عملیاتی، همه روزه محورهای مواصلاتی شهرستان به منظور پیشگیری از قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز