خبرگزاری کار ایران

به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی؛

کمیته اقتصادی و اشتغال انجمن حمایت زندانیان کرج تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۱۴

برابر مصوبه مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان شهرستان کرج، کمیته اقتصادی و اشتغال در راستای تحقق اساسنامه انجمن با حضور چهره‌‌های سرشناس اقتصادی و حوزه کسب و کار فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، در راستای توانمندسازی خانواده زندانیان و همچنین بازتوانی اجتماعی زندانیان آزاد شده و به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و عدم بازگشت مجدد به زندان، دو کمیته ویژه برای تدوین بسته های خدماتی و حمایتی به جامعه هدف در مجمع عمومی انجمن حمایت کرج تشکیل شد.

این گزارش حاکی است با تصویب اعضای هیئت‌مدیره انجمن طرح اولیه، برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهکارهای اجرایی و عملیاتی در راستای ایجاد درآمد پایدار برای انجمن و توجه به ایجاد فرصت‌های شغلی دارای مزیت در استان البرز در دستور کار قرار گرفت و در این راستا اولین جلسه کمیته اقتصاد و اشتغال انجمن با حضور چهره‌های سرشناس استان در سالن جلسات ستاد اداره کل زندان‌های استان البرز تشکیل شد.

در این جلسه که به ریاست جبار باقری، مدیرکل زندان‌های استان البرز و عضو ثابت و نایب‌رئیس  هیئت‌مدیره انجمن حمایت زندانیان کرج برگزار شد، ضمن تشریح ایده شکل‌گیری این دو کمیته موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد اقتصادی و با محوریت اشتغال مورد بحث و بررسی  قرار گرفت. توجه به اصل خانواده‌های زندانیان و توانمندسازی شغلی، محور مباحث حاضرین در جلسه بود که مقرر شد ایده‌ها و نظرات کاربردی و عملیاتی برای رفع موانع اشتغال مددجویان و خانواده آنان و همچنین ظرفیت‌سازی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی انجمن در راستای تحقق درآمد پایدار در اولویت مباحث جلسات بعدی باشد.

گفتنی است، در حال حاضر هزار و 200 خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان در استان البرز است که یکی از مهمترین خدمات ارائه شده پرداخت  کمک هزینه تحصیل ابتدایی  تا سطوح عالی فرزندان خانوده زندانیان و حمایت از آنها در بخش‌های مختلف اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز