خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:

باید با عاملان ترک تحصیل افراد، با اشد مجازات برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۴۱

نماینده مردم ارومیه گفت: در جامعه ایران اسلامی ۸۰ میلیون ایرانی وجود دارد که ۱۰ میلیون از آنها بی‌سواد هستند که از این تعداد هم ۴ تا ۵ میلیون نفر ترک تحصیل کردند باید با عاملین با اشد مجازات برخورد شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، صبح امروز در صحن علنی مجلس در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان نادر قاضی‌پور در اخطاری گفت: در این لایحه چند موضوع مختلف از جمله تهدید ذکر شده است که در اسلام، تهدید جرمی مهم و خطرناک است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از ماده هشت این لایحه گفت: باید قانون را شفاف بنویسیم تا قاضی و بازپرس و دادیار و قضات تجدیدنظر بتوانند با این قانون قویا حکم بدهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجرمیت با حکم قضایی معنا می‌یابد، گفت: در ماده هشت اشد مجازات برای هر کدام باید به تفکیک نوشته شود که قضات بتوانند از حق کودکان و نوجوانان دفاع کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: در جامعه ایران اسلامی ۸۰ میلیون ایرانی وجود دارد که ۱۰ میلیون از آنها بی‌سواد هستند که از این تعداد هم ۴ تا ۵ میلیون نفر ترک تحصیل کردند باید با عاملین با اشد مجازات برخورد شود.

قاضی‌پور گفت: ۹۰ درصد معتادان کشور از بی‌سوادان هستند و ما باید سوادآموزی را اجباری کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز