خبرگزاری کار ایران

طی روزهای آینده صورت خواهد گرفت؛

پیش بینی سرعت وزش باد به 90 کیلومتر بر ساعت در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۵۳

رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: برای روزهای آینده سرعت وزش باد به 90 کیلومتر بر ساعت در این استان پیش بینی می شود.

علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از روز دوشنبه هفته جاری تا چهارشنبه در شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز باد و گرد و خاک وجود خواهد داشت و در نقاط مستعد گرد و خاک و کاهش شدید دید رخ خواهد داد.

وی گفت: امروز سرعت وزش باد 70 تا 85 و در ساعات الولیه روز بیش از 90 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود و دمای هوا در نیمه شمالی استان حدود 3 تا 5 درجه کاهش می یابد.

ملاشاهی افزود: در زمان توفان در جاده های مواصلاتی استان به ویژه جاده زابل-نهبندان، زاهدان-نهبندان، زاهدان-زابل، زاهدان-بم و جاده چابهار، ریگان، بم کاهش دید سبب کندی عبور و مرور می شود.

وی تصریح کرد: طی این مدت در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی، نوار شرقی( میرجاوه تا سراوان) و مرز غربی استان( شورگز، بزمان، دلگان، فنوج تا زرآباد) علاوه بر افزایش غبار، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در ادامه گفت: شهروندان از ترددهای غیر ضروری در فضای باز در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز