خبرگزاری کار ایران

ملاشاهی به ایلنا خبرداد:

وزش باد با سرعت 90 کیلومتر در سیستان و بلوچستان/ دریای عمان مواج می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۹۲۶

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان از وزش باد با سرعت 90 کیلومتر در این استان خبرداد.

علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: روزهای پایانی هفته وزش باد شدید با سرعت 60 تا 80 و گاهی به بیش از 90 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و در شهرهای بزمان، دلگان، نصرت آباد تا سفیدابه، زاهدان، خاش و میرجاوه سبب توفان شن و کاهش شدید دید خواهد شد. 

وی افزود: بیشترین شدت باد در روز جمعه پیش‌بینی می شود و در جاده های مواصلاتی این نواحی به ویژه زاهدان به (زابل، نهبندان، میرجاوه، خاش، بم) و ایرانشهر به بم اختلال در تردد انتظار می رود.

ملاشاهی عنوان کرد: در شمال استان (زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز) نیز علاوه بر افزایش غبار، در روز جمعه وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: به شهروندان توصیه می شود از فعالیت در فضای باز و تردد در مجاورت ساختمان های نیمه کاره، فرسوده و درختان و همچنین قرار گرفتن در زیر تابلوهای بزرگ در سطح شهر خودداری کنند.
 
ملاشاهی خاطرنشان کرد: چهارشنبه تا جمعه در ارتفاعات مرکز و جنوب شرایط برای رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق فراهم خواهد بود.
 
وی در پایان افزود: سواحل دریای عمان طی دو روز آینده مه آلود و مواج خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز