خبرگزاری کار ایران

خلیلی اردکانی مطرح کرد:

برای کرج، نیروی پاکدست، پرانرژی و جوان انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۵۲۶

عضو شورای اسلامی شهر کرج انتخابِ احمدی نژاد را به عنوان نیروی پرانرژی و پاکدست را مهم دانست و افزود: بهره گیری از توانِ جوانان مستعد می‌تواند کرج را به شهری عاری از مشکلات تبدیل کند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین خلیلی اردکانی، ضمن تبریک به شهروندان برای انتخابِ شهردار جوان، گفت: پس از انتخاب احمدی نژاد برای سرپرستی شهرداری کرج به توانایی‌های او پی بردیم و اکنون به این موضوع واقف هستیم که او می‌تواند کلانشهری مانند کرج را اداره کند.

این عضو شورا با تاکید بر اینکه احمدی نژاد نیرویی پاکدست و پر انرژی است، اظهار داشت: پدر او نیز سال ها در شهرداری کرج مشغول به کار بود و با کارنامه ای قابل قبول از این دستگاه بازنشسته شد.

وی در ادامه به شرایطِ شهردار یک کلانشهر اشاره کرد و یادآور شد: شرایط احراز شهردار مدرک لیسانس با سابقه مدیریتی یا مدرکِ فوق لیسانس است که احمدی نژاد این شرایط را داراست. 

اردکانی با تاکید بر اینکه وزات کشور در مرحله قبل اعضای شورا را با مشکل روبرو کرد، یادآور شد: امیدواریم وزارت کشور در این مرحله همراه عضا بوده و به سرعت نتیجه نهایی را اعلام کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به درایتِ احمدی نژاد در پالایش و انتخاب مدیران جوان و توانا برای اداره امور اشاره کرد و افزود: این موضوع نشان می دهد که او می تواند در اداره شهر توانمند عمل کند.

صبح امروز و در جلسه هفتاد و ششم شورای اسلامی شهر کرج، محمدرضا احمدی نژاد با 8 رای به عنوان شهردار کرج انتخاب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز