خبرگزاری کار ایران

انتخاب شهردار کرج یک هفته به تاخیر افتاد؛

نبیونی: ارائه برنامه چهار نامزد شهرداری؛ یکشنبه آینده/عدم حضور، انصراف تلقی می شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۵۰۶

شورای شهر کرج امروز تصمیم گرفت با توجه به فرصت قانونی خود، یکشنبه آینده به بررسی انتخاب شهردار بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا امروز در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر کرج، عباس زارع، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج و رحیم خستو، سخنگوی هیئت رییسه شورا در نطق پیش از دستور جلسه، ضمن انتقاد از عملکرد سازمان آب و برق استان و شهر کرج، برای مشخص شدن خاموشی های بدون برنامه و قطعی مکرر آب که موجب اعتراض شهروندان شده، خواستار حضور و پاسخگویی مدیران مربوطه در صحن شورا شدند.

در ادامه جلسه امروز با توجه به انتخاب 4 نامزد منتخب در جلسه گذشته، روند ارائه برنامه این افراد مورد بحث و تبادل نظر اعضا، قرار گرفت. 

محمد نبیونی، رئیس شورا ضمن یادآوری 27 تیر ماه جاری و نزدیک شدن به زمان اتمام سرپرستی شهرداری کرج، گفت: با توجه به فرصت قانونی سه ماهه شورا در انتخاب شهردار و مخالفت وزارت کشور با انتخاب سریزدی، وزارت کشور این فرصت را به شورای شهر کرج داده که از نظر زمان، محدودیت نداشته و بتوان با دقت نظر بیشتر، شهردار کرج را انتخاب کرد.

نبیونی، ادامه داد: با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه، جلسه آینده در روز یکشنبه برگزار و نامزدهای منتخب در دو نوبت صبح و عصر فرصت ارائه برنامه و پاسخ به سوالات اعضا را خواهند داشت.

در ادامه جلسه و با رای شورا، مقرر شد به ترتیب علی ترکاشوند و محمدرضا احمدی نژاد در صبح روز یکشنبه آینده و فرج الله ایلیات و علی مقدسی زاده در جلسه فوق العاده عصر همان روز، برنامه های خود را به شورا ارائه کنند و عدم حضور هر یک از این افراد به منزله انصراف، تلقی و از لیست منتخبین حذف خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز