خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه هیات رئیسه جمنا/ گزارش اقدامات دفترسیاسی جبهه مردمی ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۹۱

عضو هیات رئیسه جبهه مردمی گفت: تاکنون هیات موسس نیمی ازاستانها نهایی شده که مقرر شد اعضای ۱۰ نفره این استانها به مراکز ابلاغ شود و براساس گزارش نمایندگان اعزامی جمنا به استانها، ظرف چند هفته آینده هیئت موسس بقیه استانها نیز نهایی وابلاغ گردد تا این هیئت ها بتواننددرفرصت مناسب نسبت به سامان دهی مجامع وشوراهای شهرستانی واستانی اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، نشست هیات رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان برگزار شد.

سید محمد حسینی عضو هیات رئیسه جبهه مردمی درباره جزئیات این نشست اظهار داشت: پس از بحث و تبادل نظر پیرامون تحولات کشور به خصوص بیانات رهبری در دیدار با سفرا، گزارشی از برنامه ریزی  و تمهیدات دفتر سیاسی جبهه مردمی برای پاسخگویی به نیازهای فکری وهمگرایی اعضاء و رسیدن به تحلیل واحد ارائه شد، ازجمله وظایف دفتر سیاسی  بهره گیری از همفکری فعالان وصاحب نظران سیاسی وتقدیم بسته های تحلیلی منظم به اعضاء به ویژه  نیروهای جوان، باانگیزه و پرتحرک است که اطلاعاتشان به روز ومطابق واقع باشد و به خوبی پاسخگوی شبهات باشند و درجریان سازی فکری درجامعه نقش آفرینی کنند.

حسینی ادامه داد: برای این منظور باید کمیته های سیاسی در مرکز استانها و تمامی شهرستان‌ها راه اندازی شود تا تحولات و رخدادهای مهم استانی و شهری را رصد و ارزیابی کنند و با همفکری دفترسیاسی در مرکز، تاثیر گذاری قابل توجهی داشته باشند.

عضو هیات رئیسه جبهه مردمی تصریح کرد: تاکنون هیات موسس نیمی ازاستانها نهایی شده که مقرر شد اعضای ۱۰ نفره این استانها به مراکز ابلاغ  شود و براساس گزارش نمایندگان اعزامی جمنا به استانها، ظرف چند هفته آینده هیئت موسس بقیه استانها نیز نهایی وابلاغ گردد تا این هیئت ها بتواننددرفرصت مناسب نسبت به سامان دهی مجامع وشوراهای شهرستانی واستانی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دبیران کمیته های تخصصی اقشار هر دوهفته یک بارجلسات منظم دارند و بتدریج در حال تعیین مسئولان قشر خود دراستانها و شهرستانها هستند ، از برگزاری جلسه شورای مرکزی جمنا در دو هفته آینده یعنی ۱۴ مردادخبر داد و گفت: در این نشست گزارشی از اقدامات و آخرین وضعیت جبهه و نقطه نظرات و پیشنهادات اعضاء مطرح می شود.

حسینی همچنین یادآور شد: زمان برگزاری نشست اعضای کمیته های ۲۲گانه اقشار به بعدازجلسه شورای مرکزی موکول شده ومحوریت مباحث دراین نشست تحلیل شرایط اقتصادی کشور وراههای برون رفت از چالش ها ومعضلات  است.

سیدمحمدحسینی در پایان درباره استمرار نشست ها با رئیسی نیز تصریح کرد: آقای رئیسی گزینه نهایی و کاندیدای  ریاست جمهوری ازطرف جبهه مردمی بود لذا بدیهی است که قبل و بعد ازانتخابات با ایشان در ارتباط و از نظراتشان استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز