خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایش سیندرلا توسط بیماران ام‌اس/«سیرک ما کو؟» در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۹۳

اجرای نمایش محیطی/مشارکتی «سیرک ما کو؟» ویژه کودکان در فضای باز فرهنگسرای نیاوران و همچنین افتتاح نمایش «سیندرلا» به دست انجمن حمایت از بیماران ام‌اس دو خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، این نمایش کاری از گروه «تماشاگران تئاتر نارنجی» است که برای نخستین به شکل محیطی اجرا می‎شود.

در این نمایش، سارا و دلقک در سیرک سیاری فعالیت می‎کنند. ‌پدر سارا رئیس سیرک است. سارا به خاطر سفرهای زیادی که با پدرش رفته است مهارت‎های زندگی در شرایط سخت را فرا گرفته است. اما دلقک سر به هوا و بازیگوش است و مدام دردسر درست می‎کند. آنها فیل کوچولوی سیرک را گم ‌کرده‎اند و در همان حوالی دنبالش می‎گردند تا متوجه می‎شوند که در جنگل گم شدند. تماشاگر هم در این میان ‌متوجه می‎شود که با سارا و دلقک گم شده است و ...

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسندگان: فاطمه سیدطالبی، سجاد آقابابایی، شاعر: رضا افشاری، کارگردان: سجاد آقابابایی، مشاور فنی: رحمت اله رضایی، بازیگران: فاطمه سید طالبی، نوشین سرکوبی، نوازندگان: سعید برجی، مرضیه فرهادی، طراحی محیط: رحمت‌اله رضایی، ساخت دکور: رحمت اله رضایی، نادر افشار نادری، حامد رضایی و امید آقابابایی، طراح لباس: مریم غلامی، طراح پوستر و بروشور: زهرا عزیز محمدی، دستیارکارگردان: امید آقابابایی، عکاس:حسین صالح زاده، یلدارمضانی، مشاور رسانه‎ای: مینا پیروزیان، روابط بین‌الملل: فرهاد بیگدلو، تبلیغات: گروه تماشاگران تئاتر نارنجی.

از آنجا که نمایش محیطی «سیرک ما کو؟» همه روزه تا ۶ شهریور، ساعت ۱۹:۳۰ در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود. با توجه به ظرفیت محدود نمایش، علاقمندان می‎توانند جهت تهیه رزرو بلیت با تلفن‎های: ۰۹۳۶۲۴۹۴۵۸ و ۰۹۲۱۷۹۱۷۲۳۲ تماس بگیرند.

افتتاح نمایش سیندرلا توسط بیماران ام‌اس/«سیرک ما کو؟» در نیاوران

افتتاح نمایش سیندرلا توسط بیماران ام‌اس

روز دوشنبه اول مرداد ساعت ۱۹:۳۰ نمایش «سیندرلا» به نویسندگی هادی حوری و کارگردانی سعید داخ به دست انجمن حمایت از بیماران ام‌اس افتتاح خواهد شد.

بنا بر این گزارش در این مراسم کتایون ریاحی و پرند زاهدی نیز حضور خواهند داشت.

همچنین نمایش «سیندرلا» از یکم الی ۳۱ مرداد، هرشب ساعت ۱۹:۳۰ در مجموعه نمایشی دیوار چهارم روی صحنه خواهد رفت.

نگین ابراهیمی، ساناز اقتصاد راد، عاطفه جلالی، درسا حکیم الهی، شیوا خادمیان، پردیس رفیعی، امیر رئیسیان، مریم سعیدی، نوش‌آفرینطوسی، ندافرجپور،مهساقریشی،مهساکاهه، آوامنصوری وعلیرضامیرزامحمدعلیدر این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: میثم احمدی(موسیقی)، فرشته حداد پور(طراح لباس) و سپیده سپهری (مدیر اجرای) اشاره کرد.

 علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به نشانی: میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۴ و یا سامانه فروش tik۸ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز