خبرگزاری کار ایران

مهرگان میزبان «تیولا» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۷۸۶

برگزیده جایزه ادبیات نمایشی سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سرانجام روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، «تیولا» نوشته و کارگردانی علی عابدی، کارگردان نام آشنای تئاتر کشور بالاخره و پس از کش و قوس‌های فراوان مرداد و شهریور روی صحنه خواهد رفت.

علی عابدی که پیش از این قرار بود تیولا را در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه ببرد، سرانجام تماشاخانه تازه تاسیس مهرگان را برای اجرای این کار انتخاب کرد.

تیولا گونه‌ای از عروس دریایی که به مرگ طبیعی هرگز نمی‌میرد. اما او در این نمایش در جنگ تسلیم می‌شود و حالا به مرگ می‌رسد. نمایشنامه این اثر در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزیده جایزه اثر حرفه‌ای این جشنواره شده بود.

بازی‌های این اثر که تهیه‌کنندگی آن را طاهر خرمی انجام خواهد داد، به عهده پرستو گلستانی، وحید آقاپور، محمد صادق ملک و سامان دارابی است.

طراحی صحنه تیولا را سعید یزدانی به انجام رسانده و زری کریمی در حال طراحی لباس بازیگران این اثر است. دیگر عوامل تیولا به شرح زیر هستند: طراح گریم: احمد نگهبان، طراح نور: امیر ترحمی، طراح پوستر: سعید رضوانی، عکاس: بابک حقی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: الهه افخمی، مدیرصحنه: شیما فرشتیان، منشی صحنه: پانیذ تاج بخت، دستیاران صحنه: مسیب کریمی- ابوالفضل شفیعی‌زاده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز