خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان عامل تبادل فکر و تجربه است

کد خبر : ۱۱۴۸۱۸

علی‌محمد آزاد، استاندار همدان در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان در همدان با بیان این‌که هنر بهترین ابزار انتقال مفاهیم به افراد است، گفت: پایداری و اثرگذاری این شیوه از انتقال مفاهیم به مخاطب بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

ایلنا: استاندار همدان خطاب به هنرمندان و میهمانان با تاکید بر این‌که تمام توان خود را برای برگزاری مطلوب برنامه به کار گرفته‌ایم، اظهار داشت: اگر عیب و نقصی در برگزاری این برنامه بوده ناشی از محدودیت‌ها نه نخواستن‌ها بوده است.
به گزارش ایلنا، علی‌محمد آزاد، استاندار همدان در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان در همدان با بیان این‌که هنر بهترین ابزار انتقال مفاهیم به افراد است، گفت: پایداری و اثرگذاری این شیوه از انتقال مفاهیم به مخاطب بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
آزاد با اشاره به شعار امسال جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان که «تئا‌تر و خانواده» نام گذاشته شده بود، گفت: آثار و متون نمایشی باید به سوی تحقق این شعار مهم تدوین و ترسیم شود.
وی با بیان این‌که کودکان نخستین آموزه‌ها را در خانواده فرا می‌گیرد، اظهار داشت: وضعیت حاکم بر زندگی افراد باعثکم‌توجهی به این امر شده که با آثار نمایشی می‌توان این خلا را پر کرد.
استاندار همدان با تاکید بر این‌که کودکان ارزشمند هستند، برگزاری جشنواره‌هایی چون تئا‌تر کودک را در راستای ارزش‌گذاری به آنان دانست.
وی با بیان این‌که برگزاری جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان عامل تبادل فکر و تجربه است، گفت: حضور گروه‌های نمایشی داخل و خارج کشور در این جشنواره بستر تقویت کار‌ها از رهگذر تبادل تجربیات را فراهم می‌کند.
با اظهار امیدواری از این‌که هیچ کودکی در جهان قربانی ظلم و جنگ نشود از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.
گفت: شهر تاریخی و فرهنگی همدان تلاش کرد در ایام برگزاری این جشنواره روزهای خوب و خوشی را برای میهمانان خود رقم بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز