خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی؛

استاندار همدان از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ابراز خرسندی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۲

علی محمد آزاد، استاندار همدان با انتشار پیام از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان ابراز خرسندی کرد.

ایلنا: علی محمد آزاد، استاندار همدان با انتشار پیام از برگزاری جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان در همدان ابراز خرسندی کرد.
به گزارش ایلنا، آزاد در این پیام عنوان کرده است: استان تاریخی همدان از ۲۴ تا ۳۰ مهر میزبان برگزاری بیستمین دوره جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان است، جشنواره‌ای که اگر چه امروز عنوان بین المللی دارد و در تقویم رویدادهای هنری بین المللی ثبت شده و با تفکیک سه بخش تئا‌تر کودک، نوجوان و خردسال به صورت تخصصی جای خود را در تحولات فرهنگی و هنری کشور و جهان باز کرده، اما در زمانی با تنها سرمایه خود امید، و با این شعار، حرکت خود را از همدان آغاز کرد و با امیدی که در دل اهل هنر و علاقه مندان به هنر اصیل تئا‌تر آفرید، به جایگاه کنونی رسید.

نگاهی به فراز و نشیب‌هایی که این جشنواره در طول حیات خود با آن روبه رو بوده و سرزندگی و تاثیرگذاری بین المللی آن در شرایط حاضر، خود درسی برای کودکان نوجوانان است که اگر همت و پشتکار با امید به آینده همره شود، انجام کارهای سخت و بزرگ، ممکن و سهل خواهد بود.
بسیار خرسندم که در جهان پر تلاطم امروز که به دلیل جفا به ارزش‌ها و اصول انسانی و معنوی جوامع با بهانه‌های ساختگی برخواسته از صنعت و مدرنیته، بازگشت به اصول انسانی و ارزش‌های اجتماعی در کشورهای جهان شتاب گرفته است، جشنوارهٔ تئا‌تر کودک و نوجوان همدان برای فعالیت در بیستمین دوره، شعار «کودک و خانواده» را برگزیده است.
در ادامه این پیام آمده است: خانواده مهم‌ترین، امن‌ترین و ابتدایی‌ترین نهادی است که کودک در آن اصول زندگی در جامعه را به بهترین شکل فرا می‌گیرد و به همین دلیل یک خانوادهٔ آرام و مبتنی بر اخلاق و ارزش‌های جامعه، انسانی مسئول و موثر به جامعه تحویل خواهد داد.
نیاز جامعهٔ امروز جهانی، به انسان‌هایی مسئول و با همت است تا بتوانند جهان را از خشونت و جنگ‌هایی که نتیجه آن آسیب مستقیم به کودکان است نجات داده، و طرح دوستی و مهربانی در جهان دراندازند و امر مهم تربیت این انسان‌ها در خانواده‌ها دنبال می‌شود.
به همین دلیل، توجه به نهاد خانواده و کارکردهای مهم آن مانند، کانون مهم تداوم جوامع بشری و نهاد مهم تربیتی آینده سازان جهان، اهمیت دارد و در این راه هنر متعهد می‌تواند نقشی ویژه ایفا کند.
آزاد اظهار کرده است: با تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که شرایط برگزاری بیستمین جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان در همدان را فراهم آوردند، کمال امتنان خود را از تمامی هنرمندانی که با هنر خود برای دست یابی به جهانی به دور از خشونت و جنگ و زندگی کودکان در محیط امن خانواده تلاش می‌کنند، ابراز می‌دارم.
با آرزوی دنیایی شاد و پر از زیبایی برای کودکان و نوجوانان، امیدوارم بیستمین جشنوارهٔ بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان بتواند به اهداف خود دست یافته و برای میهمانان و مردم استان روزهای پر خاطره‌ای به همراه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز