خبرگزاری کار ایران

شهردار همدان به بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۸۶

امیررضا یوسفیان، شهردار همدان به بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان پیام داد.

ایلنا: امیررضا یوسفیان، شهردار همدان به بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان پیام داد.
به گزارش ایلنا، در بخشی از این پیام آمده است: خورشید پرفروغ فردای شهر و استان زیبای ما از دستان کوچک اما پرتوان کودکان و نوجوانان امروز طلوع می‌کند و به همین خاطر شأن و جایگاه آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بی‌تردید رشد هر جامعه‌ای در گرو توجه ویژه و برنامه ریزی خاص برای دنیای کودکان است؛ کودکانی که بزرگ‌ترین سرمایه انسانی، یعنی صداقت و راستی را در وجود خود دارند.

یوسفیان اظهار کرده است: معتقدم در میان هنرهای مختلف، هنر نمایش ارتباط زنده و ملموسی با دنیای کودکان دارد؛ زیرا از یک سو آنان را به مشارکت اجتماعی و جامعه پذیری رهنمون می‌سازد و از دیگر سو، خلاقیت و آفرینش را در آنان تقویت می‌کند. جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان بستر مناسبی در راستای تکامل و رشد کودکان است و نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و اعتماد به نفس آنان دارد و ابزار ارزشمندی در جهت هدایت ایشان به سوی تعالی است.

وی در ادامه این پیام افزوده است: به باور من هر آموزشی که در قالب هنر، بر اوج ضمیر کودک و نوجوان حک شود غالباً پاک نشدنی است. بنابراین می‌توان از این فرصت در جهت تعمیق ارزش‌ها و باورهای فرهنگی در کودکان نوجوانان استفاده کرد، بهره جستن از آموزه‌های شهروندی بر مبنای آموزه‌های دینی و اخلاقی در قالب هنر نمایش، می‌تواند کودکان ما را به سوی مسئولیت پذیری و کمال هدایت نموده و اخلاق و رفتار آنان را مقبول و شایسته نماید.

به یقین بر عهده همه نهادهای اجتماعی و فرهنگی است که نگران سرنوشت آینده سازان این مرزوبوم باشند و با تدبیروهوشمندی، تلاش و توان کودکان و نوجوانان را در مسیر اعتلای فرهنگی هدایت کنند.

امیدوارم بتوانیم از شاخسار همیشه سرسبز هنر تئا‌تر کودک ونوجوان ثمره دانایی و هوشیاری بچینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز