خبرگزاری کار ایران

انتشار ۲۰۰ هزار نسخه قرآن کریم در چهار ماهه نخست سال ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۷۶۶

بیش از ۲۰۰ هزار نسخه قرآن کریم در چهار ماهه نخست امسال در شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

به‌گزارش ایلنا، این مجموعه قرآن که به سفارش مراکز مختلف قرآنی و دیگر مراکز اجتماعی و فرهنگی کشور در این شرکت زیر چاپ رفته، در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در کشور منتشر و توزیع شده‌ است.

قرآن قطع پالتویی شرکت هم که با جلد ترمو و کاغذ ۵۰ گرمی روانه بازار کتاب شده است در این میان با استقبال موسسات و نهادهای مختلف روبرو شده و توانسته است نظر مخاطبان و علاقه‌مندان به قرآن و مباحث قرآنی را جلب کرده و در شمارگان ۲۰۰۰۰ نسخه روانه بازار کتاب شود.

در این زمینه، انتشار و چاپ آثار قرآنی با هدف ترویج و توسعه حفظ و قرائت قرآن کریم هم جایگاه ویژه‌ای دارد و در راستای طرح تربیت حافظان قرآن کریم که در قالب طرح ۱۴۵۲ از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه دنبال می‌شود بیش از۶۰ هزار کتاب در قالب درسنامه حفظ مفاهیم قرآن کریم منتشر و توزیع شده است.

براساس این گزارش و با همکاری ستاد اقامه نماز کشور، چاپ کتاب «خانه‌ای از بهشت» برای ترغیب و تشویق نوجوانان به نماز با شمارگان ۱۰۰ هزار نسخه در دست اقدام است که در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز