خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا خبر داد:

حضور 100 نفر از بانوان در کاروان مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۰۰۲

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا از حضور 100 نفر از بانوان و علاقه‌مندان قرآنی در کاروان مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان صبح امروز در جریان اعزام دومین کاروان علاقه‌مندان قرآنی به محل برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار، بیان کرد: سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا از حضور 100 نفر از بانوان و علاقه‌مندان قرآنی در کاروان مذکور خبر داد و اظهار کرد: پیش از این نیز 130 نفر از برادران علاقه‌مند به امور قرآنی در تاریخ 28 مهر ماه با حضور در زیباکنار از برنامه‌های در حال اجرای سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در این بخش استفاده کرده بودند.

جمشید مهدوی با اشاره به اینکه کاروان مذکور در قالب چند دستگاه مینی‌بوس به طرف محل برگزاری مسابقات در زیباکنار حرکت کردند، افزود: تمام هزینه‌های این اردوی یک‌روزه به‌عهده سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش‌ سازمان اوقاف و امور خیریه ترویج فرهنگ وقف و نشر معارف قرآنی در جامعه اسلامی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا بیان داشت: دو کارگاه آموزشی با محوریت قرآن و چهار محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی و کشوری در هفته نخست آبان ماه جاری در مدارس و دستگاه‌های لشکری و کشوری آستارا برگزار شد.

مهدوی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری سی و نهمین دوره برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار اعزام علاقه‌مندان قرآنی به این محفل مهم و کارگاه‌های آموزشی با محوریت قرآن در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز