خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

اعزام دومین تیم امداد کوهستان به منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۸۵۰

دومین تیم امداد و نجات هلال احمر استان البرز به منطقه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج اعزام شد.

به گزارش ایلنا، داود رجبی گفت: تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان استان البرز متشکل از 5 نفر نیروی زبده و آماده به محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج اعزام می ‌شود.

وی افزود: با توجه به وقوع سانحه هوایی تهران – یاسوج در ارتفاعات کوهستان دنا و با توجه به شرایط ناپایدار جوی، جدول زمان‌بندی حضور تیم‌های عملیاتی استان‌ها توسط سازمان امداد و نجات تنظیم و به استان‌ها ابلاغ شد.

وی اظهار داشت: در این تقسیم‌بندی، جمعیت هلال احمر استان البرز  مأموریت یافت تا یک تیم تخصصی 5 نفره متشکل از زبده‌ترین و آماده‌ترین نجاتگران کوهستان را از 26 لغایت 31خردادماه سال جاری به منطقه‌ی نخست دنا اعزام نماید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: در این مأموریت استان‌های گیلان،اصفهان و فارس نیز حضور دارند.

رجبی اضافه کرد: این تیم روز شنبه به منطقه اعزام و در روز یکشنبه عملیات صعود به قله و جستجوی پیکرهای مفقودین را آغاز می‌نماید.

وی تصریح کرد: با توجه به دشواری این ماموریت بعلت سوق الجیشی بودن منطقه حادثه در کوهستان دنا، لیستی از تجهیزات کامل استقرار در کوهستان و عملیات امداد و نجات در شرایط سخت کوهستان در اختیار این تیم قرار گرفته است.

گفتنی است که پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد و اولین تیم تخصصی کوهستان استان البرز در اسفند 96 به منطقه اعزام و نسبت به انجام امور محوله اقدام نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز