خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر استان البرز خبرداد:

امدادرسانی هلال احمر البرز به ۴ مورد حادثه  

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۱۰۳

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از وقوع چهار حادثه و امدادرسانی به مصدومین طی روز چهارشنبه، خبر داد.

به گزارش ایلنا، داود رجبی در جمع خبرنگاران با اشاره به امدادرسانی مصدومین روز چهارشنبه، گفت: ۲ حادثه ترافیکی در ساعت های ۵ و ۵ دقیقه و ۵ و ۱۷ دقیقه صبح در محور کرج -قزوین ۲ کیلومتر بعد از شرکت ماموت، برخورد سمند، پراید و نیسان و برخورد یک دستگاه تریلی با نیسان در محور کرج_قزوین، زیر پل نظر آباد، رخ داد و خوشبختانه این دو حادثه تلفات جانی نداشت.

وی افزود: در این حادثه ها امدادگران ساوجبلاغ و نظرآباد در کمترین زمان در محل وقوع حاضر شدند. 

رجبی افزود: همچنین در ساعت ۱۱ و ۵۲ دقیقه فردی ۳۵ ساله با مشکل قلبی و درد قفسه سینه به پایگاه هلال احمر  اشتهارد مراجعه کرد که با اقدامات درمانی به موقع نجاتگران این پایگاه، مصدوم برای اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شریعتی ماهدشت منتقل شد. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از دیگر حادثه اتفاق افتاده دیگر به سقوط فردی از ارتفاع اشاره کرد که با حضور به پایگاه امداد و نجات جاده ای دوآب شهرستانک ، جهت اقدامات درمانی بیشتر توسط نجاتگران هلال احمر  به مرکز درمانی منتقل شد.

رجبی از مردم درخواست کرد شماره ۱۱۲ امداد و نجات هلال احمر را به خاطر داشته باشند تا درصورت بروز هرگونه حادثه با اعلام بموقع، امدادگران هلال احمر بتوانند در کمترین زمان به محل وقوع حادثه بشتابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز