خبرگزاری کار ایران

کارگران پروژه راهسازی قزوین_ کلاچای مقابل استانداری تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۰۴۷

کارگران پروژه راهسازی قزوین_ کلاچای به دلیل توقف پروژه راهسازی قزوین_ کلاچای در مقابل استانداری قزوین تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، گروهی از کارگران پروژه راهسازی محور قزوین که نگران امنیت شغلی خود هستند، اعتراضات  صنفی خود را بیان کردند.

حسن پسندیده (مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین) در خصوص علت اعتراض کارگران پروژه راهسازی قزوین به کلا چای گفته است: پروژه قزوین_ کلاچای به دلیل تکمیل مطالعات ارزیابی زیست محیطی متوقف شده و این مطالعات در سازمان محیط زیست ارزیابی می‌شود.

وی افزود: امروز یک جلسه به صورت کمیته فنی در خصوص این پروژه برگزار می‌شود که تصمیم‌گیری نهایی گرفته شده و به ما اعلام خواهد شد.

به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین، نتیجه نهایی این پروژه نهایتا تا یک هفته آینده به صورت قطعی اعلام می‌شود.

اجرای پروژه ملی قزوین_کلاچای از چند سال پیش آغاز شده و طول مسیر این پروژه حدود ۱۴۵ کیلومتر است که ۷۰ کیلومتر از آن در استان قزوین قرار دارد.

 مسیر اصلی این پروژه از مقابل دانشگاه آزاد قزوین آغاز و با عبور از روستاهای باراجین، میزوج، ورتوان و موشقین به سمت رودخانه شاهرود رفته و پس از عبور از روی آن وارد دره هیر و ویار می‌شود.

این پروژه در مرز استان گیلان پس از عبور از تونل دو کیلومتری وارد دره منتهی به سه راهی گرمابدشت شده و به موازات رودخانه پلرود از بخش زیادس عبور کرده و پس از طول لات به صورت کنارگذر از غرب رحیم آباد می‌گذرد و به ورودی کلاچای از سمت غرب ختم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز