خبرگزاری کار ایران

ناصحی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

کشورهای خارجی در صنعت قزوین ۷۰میلیون دلاری سرمایه‌گذاری کردند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۱۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیون دلاری کشورهای خارجی در صنعت این استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیون دلاری کشورهای خارجی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین، عبدالقهار ناصحی در نشست خبری با اشاره به سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیون دلاری کشورهای خارجی در استان قزوین افزود: قزوین سومین استان کشور در جذب سرمایه‌گذاران خارجی است که ۹۰ درصد آن در شهرک صنعتی کاسپین قزوین صورت گرفته است.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت شهرک های صنعتی استان با دانشگاه آزاد واحد باراجین در خصوص صنعت بسته بندی روباتیک اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون برای اساتید و دانشجویان ۱۳ تور صنعتی برای ۴۱۵ واحد صنعتی استان قزوین برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اعلام اینکه استان قزوین در راستای توسعه صادرات بازار تولید استان میزبان هفت هیات خارجی بود و هفت هیات تجاری قزوینی نیز به کشورهای خارجی اعزام شده‌اند، افزود: تشکیل تعاونی مواد اولیه در قزوین را یکی از کارهای اساسی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین است.

ناصحی در ادامه از اجرای پروژه شهرک صنعتی قزوین در ۱۰۰ هکتار به عنوان یکی دیگر از پروژه های شهرک صنعتی استان قزوین خبرداد و گفت: شهرک صنعتی حیدریه قزوین نیز به عنوان منطقه ویژه اقتصادی محسوب خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز