خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

بارش باران در ۷ استان کشور/احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۰۰۰

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از بارش باران عصرگاهی در ۷ استان کشور خبر داد و گفت: در این مناطق احتمال سیلاب و آب‌گرفتگی معابر نیز وجود دارد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه درباره آخرین وضعیت جوی در نقاط مختلف کشور گفت: برای امروز (دوشنبه) و روز سه‌شنبه بارش باران در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود. این بارش‌ها به ویژه در استان‌های آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، تهران، قزوین، البرز و شمال سمنان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این‌ بارش‌ها عمدتا عصرگاهی یا در اوایل شب اتفاق می‌افتد و به صورت رگبار پراکنده است، ادامه داد: روز سه‌شنبه شدت این بارش‌ها بیشتراست و احتمال سیلاب و آب‌گرفتگی معابر و همچنین رعد و برق و آذرخش وجود دارد. این بارش‌ها در برخی نقاط مانند استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به صورت تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: امروز (دوشنبه) بارش‌هایی در ارتفاعات مناطق شمالی کشور گزارش شده است، البته این بارش‌ها در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نقاط ساحلی مناطق شمالی کشور از جمله مناطق شرقی استان مازندران و استان گلستان به صورت رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه تصریح کرد: امروز و فردا در تهران نیز انتظار داریم در بخش‌های شمالی شاهد افزایش ابرها باشیم البته فردا در ساعات عصرگاهی و اوایل شب رشد ابرها در این مناطق بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز