خبرگزاری کار ایران

وظیفه به ایلنا خبر داد:

احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۸۱۳

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ها در استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، خوزستان و چهارمحال بختیاری خبر داد و گفت: به دلیل شدت بارش‌ها احتمال وقوع سیلاب در این مناطق وجود دارد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: بارندگی امروز نیز کماکان در جنوب غرب و غرب و شمال‌غرب مرکز تهران و دامنه‌های البرز پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها در استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، شمال و شرق خوزستان و چهارمحال بختیاری است و در این مناطق احتمال وقوع سیلاب نیز وجود دارد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت بارش‌ها در تهران نیز گفت: شدت بارش‌ها در تهران نیز امروز مطلوب است و آسمان تهران کماکان نیمه‌ابری تا ابری است و در برخی ساعات بارندگی پیش‌بینی می‌شود. انتظار ما این است که شدت‌ بارش‌ها در نیمه شب و اوایل صبح فردا بوده و از فردا بعداز ظهر بارش‌ها قابل توجه نبوده و قطع خواهد شد.

وظیفه خاطرنشان کرد: در جنوب کشور نیز وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک گزارش شده است. امروز در غرب هرمزگان، بوشهر و جنوب فارس به علت سرعت باد در برخی مناطق گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این سامانه پنجشنبه از کشور عبور می‌کند و بارش قابل توجهی روز جمعه در کشور نخواهیم داشت، بجز شمال شرق دامنه‌های البرز یعنی خراسان شمالی ارتفاعات شمال تهران و قزوین بارندگی خواهند داشت.

وظیفه با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی از روز شنبه گفت: موج جدیدی از بارش‌ها از روز شنبه وارد کشور می‌شود و تا یکشنبه شمال غرب غرب دامنه‌های البرز درگیر بارندگی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز