خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس خبرداد:

موبایل قاپ حرفه ای در فردیس به 23 فقره سرقت اعتراف کرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۸۴۷

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری سارق حرفه ای با اعتراف به 23 فقره کیف قاپی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن جنتی، گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه وی از سوی راکب یکدستگاه موتور سیکلت پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در ادامه گفت: با توجه به دریافت شکایت های مشابه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراجعه به آلبوم تصاویر سارقان سابقه دار موفق به شناسایی متهم شدند.

وی افزود: ماموران پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی در نهایت مخفیگاه متهم را در شهرستان فردیس شناسایی کرده و با تحت نظر قرار دادن منزل متهم، وی را در حین خروج با یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی یه پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ جنتی گفت: متهم در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر 23 فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه در فردیس اعتراف کرده و اذعان داشت که در ساعات خلوت روز با موتورسیکلت در شهر تردد کرده و پس از شناسایی طعمه های خود به آن ها نزدیک و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت گوشی آن ها کرده و در صورت مقاومت با توسل به زور و ارعاب گوشی تلفن همراه را به سرقت برده و متواری می شد.

سرهنگ جنتی در پایان با بیان این که متهم همراه با پرونده مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد به شهروندان توصیه کرد: در هنگام استفاده از تلفن همراه، گوشی تلفن را به سمت پیاده رو و یا دیوار نگهدارند و در صورت بروز هرگونه حادثه مانند سرقت، جیب بری و یا موارد دیگر، بلافاصله طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز