خبرگزاری کار ایران

نجفی تاکید کرد:

مسئولان در نظام اسلامی، خدمتگزار مردم هستند/ با شنیدن دغدغه مردم و حل مشکلات، ناآرامی‌ها را کم کنیم 

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۱۳

استاندار البرز گفت: ارتباط صحیح و متقابل مسئولان با مردم، راه های اغتشاش و دسیسه های معاندان و بزرگنمایی معضلات کوچک را مسدود می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه ستاد اربعین استان، ضمن تسلیت شهادت امام علی(ع) و رحلت امام خمینی(ره) و همچنین گرامیداشت لیالی قدر افزود: رهبر کبیر انقلاب با اخلاص عمل و اتکا به خداوند متعال، انقلاب اسلامی و جمهوریت را به مردم ایران هدیه داد.

وی افزود: ضرورت دارد در چارچوب نظام اسلامی و تبعیت از اهداف و برنامه های دولت، در اجرای قوانین مجدانه کوشا باشیم.

نجفی با بیان اینکه مسئولان در نظام اسلامی، خدمتگزاران مردم هستند، افزود: باید گوش شنوایی برای درد دل‌های مردم باشیم و با کوشش در راه حل مشکلات آنها، ناآرامی ها را از بین ببریم.

استاندار البرز اضافه کرد: ارتباط صحیح و متقابل مسئولان با مردم، راه های اغتشاش و دسیسه های معاندان و بزرگنمایی معضلات کوچک را مسدود می کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان به دور میزهای جلسات باید با اهتمام ویژه ای درصدد حل مشکلات باشند، گفت: این جلسات و میزها متعلق به مردم است؛ بنابراین ما بعنوان نمایندگان دولت در شهرها و استان ها باید در راستای خدمتگزاری درست تلاش کنیم.

نجفی با اشاره به مراسم اجتماع بزرگ اربعین امسال در کربلای معلی افزود: عشق به اهل بیت و بویژه امام حسین (ع) در مردم ایران نهادینه شده و در سال های اخیر شاهد حضور پرشور آنها در مراسم اربعین حسینی بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ اربعین یک حرکت مردمی است ولی ما با هم افزایی و هماهنگی، مسئول حفظ امنیت و کمک به افزایش شکوه و اقتدار این گردهمایی هستیم.

استاندار البرز گفت: استان البرز همواره در ایجاد بستر لازم برای برگزاری مراسم اربعین خوش درخشیده که امسال نیز با تشکیل جلسات عملیاتی و اجرایی، درصدد مهیا کردن بسترهای لازم هستیم.

وی افزود: اجتماع بزرگ اربعین یک حرکت بزرگ مردمی است و مردم با عشق و ایمان تدارک این مراسم را بر عهده می گیرند و مسئولان هم ناظر و هماهنگ کننده این اقدام هستند.

نجفی عنوان کرد: حضور اصناف، تجار و صنعتگران برای بسترسازی مناسب، پذیرایی و اسکان زوار بسیار حائز اهمیت است که طی همراهی با ستاد، بدرستی برنامه ریزی می شود.

وی گفت: از زائران کربلای معلی در اربعین حسینی، انتظار می رود که برای برخورداری از پشیبانی و دریافت اجازه خروج؛ حتما نسبت به دریافت پاسپورت و ویزا اقدام کنند.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه هیچ زائری بدون مدارک قانونی اجازه خروج از کشور و حضور در مراسم اربعین را نخواهد داشت افزود: از رسانه ها انتظار می رود در تبیین و تشریح روند قانونی شرکت در اجتماع بزرگ اربعین، مانند گذشته مسئولان را همراهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز